Kia Sorento dolazit će i kao plug-in hibrid

Kia Sorento dolazit će i kao plug-in hibrid

Kia Motors predstavila je nedavno novi plug-in hibridni Sorento, prvu niskougljičnu izvedbu u 18-godišnjoj povijesti ovog sportskog terenca, dok je plug-in hibrid druga elektrificirana izvedba ovog vozila, koja donosi turbobenzinski i elektromotor te mogućnost vožnje isključivo na struju

Kia Sorento, veliki sportski terenac iz SUV-D segmenta, odnedavno se proizvodi u hibridnoj inačici, a u Kiji su predstavili i model koji donosi plug-in hibridnu tehnologiju. Plug-in hibrid je druga elektrificirana izvedba u ponudi novog Sorenta. Ona kombinira turbobenzinski motor s baterijskim sklopom i elektromotorom, što omogućava kraće vožnje isključivo na struju i uz nulte emisije.

Plug-in hibridna izvedba može se također pohvaliti prostranošću te platformom koja je temelj 4. generacije Sorenta. Nova platforma i velika karoserija ovoj elektrificiranoj izvedbi jamče prostranu kabinu i pozamašan prtljažnik uz 5 ili 7 sjedala.

U prvoj polovici 2020. godine elektrificirani modeli – blagi hibridi, paralelni hibridi, električna i plug-in hibridna vozila – predstavljaju jednu od četiri prodane Kije u Europi, pa u kompaniji stoga očekuju da će i ovaj model biti dobro prihvaćen na tržištu.

Najčišća i najsnažnija izvedba Sorenta

Sorento PHEV nije samo “najčišća” izvedba Sorenta u Europi, nego i najsnažnija. Srce njegovog “turbo hibridnog” pogona je 1,6-litreni T-GDi motor sa 180 KS i okretnim momentom od 265 Nm. Motor djeluje u kombinaciji s litij-ionskim polimernim baterijskim sklopom kapaciteta od 13,8 kWh i sa 66,9-kilovatnim elektromotorom okretnog momenta od 304 Nm.

Sve komponente zajedno hibridnom Sorentu omogućuju ukupno 265 KS i 350 Nm okretnog momenta. Njegov domet na struju dovoljan za vožnju na kratkim relacijama, a točni homologirani podaci vezani za domet na struju i emisije CO2 bit će poznati prije početka prodaje.

Snaga se na kotače prenosi preko 6-stupanjskog automatskog mjenjača. Novi model donosi Kijinu prvu uporabu neovisnog vodenog hlađenja baterije, koje omogućava optimalno djelovanje i učinkovitost visokonaponskog baterijskog sklopa.

Motor donosi Kijine najnovije Smartstream inovacije, uključujući tehnologiju vremenski promjenjivog upravljanja otvaranja ventila (CVVD – Continuously Variable Valve Duration), koja podešava trajanje otvaranja i zatvaranja ventila s obzirom na uvjete vožnje.

Vizualno je Sorento PHEV zadržao jednako moderno dizajniranu vanjštinu kao ostale izvedbe, a izvana se razlikuje tek po oznaci “eco plug-in” te priključku za punjenje strujom na desnom boku, dok je otvor rezervoara s lijeve strane.

Novi Sorento Plug-in Hybrid za Europu će se proizvoditi u tvornici Hwasung u Južnoj Koreji. Prodaja u Europi kreće početkom 2021. godine. Kao i ostale Kije i novi plug-in hibrid Sorento standardno će pružati najduže europsko jamstvo – 7-godišnje jamstvo za cijelo vozilo (uključujući elektro motor i baterijski sklop) i to do 150.000 prijeđenih kilometara (prve 3 godine bez ograničenja kilometraže).

Podijeli:
1