Kia Picanto za 2020. – redizajniran, povezan i štedljiv

Kia Picanto za 2020. – redizajniran, povezan i štedljiv

Kia Motors je unaprijedila svoj najmanji model Picanto, koji stiže na europske ceste u trećem kvartalu ove godine. Nudit će mnogo novih sigurnosnih i telematskih tehnologija, koje su obično rezervirane za veća i skuplja vozila, dok će ujedno unaprijeđeni Picanto zahvaljujući novim motorima donijeti niže emisije kao i dizajnerska osvježenja, iznutra i izvana

Unaprijeđeni Kia Picanto, osim dizajnerskih osvježenja, donosi i napredne sigurnosne tehnologije iz Kijinih većih modela, što ga čini jednim od najsigurnijih modela u svojem razredu. Također je raspoloživa Kijina nova ‘faza II’ UVO Connect telematskih tehnologija, koje unaprijeđuju povezivost vozila i kontrole kako bi smanjili stres tijekom vožnje. Unaprijeđenja Picantove motorizacije uključuju Kijin opcijski novi robotizirani ručni mjenjač.

Dizajn vanjštine

‘Lice’ Picantovih izvedbi GT-Line i X-Line izmijenjeno je, a počinje maskom ‘tigrovog nosa’, preko redizajniranih farova, a izvedbe GT-Line i X-Line dobile su drugačije farove i četverodijelna kockasta LED dnevna svjetla. Straga je Picanto dobio nova LED svjetla i tanju maglenku. U novoj su verziji i drugačiji prednji i zadnji odbojnici s oštrim linijama karoserije.

Picanto kupcima nudi više mogućnosti prilagođavanja pojedincu, jer ima na raspolaganju čak 10 boja karoserije. Nudit će se i dva nova tipa aluminijskih naplataka.

Dizajn unutrašnjosti

U unutrašnjosti Picanto donosi vizualne i tehnološke nadogradnje koje su koncentrirane u 8,0-inčnom “plutajućem” širokom zaslonu na dodir s audio-vizualnim navigacijskim sustavom, kao i 4,2-inčni digitalni zaslon visoke rezolucije na instrument ploči.

Ovisno o opremi i tržištu Picantova je kabina na raspolaganju s crnim tekstilnim ili sintetičkim sjedalima, s različitim uzorcima tapeciranja, te s umecima obloga vrata, armaturne ploče i oko mjenjača.

Pogon

Unaprijeđeni Picanto u Europi će nudit tri nova benzinska motora Smartstream, čije su glavne dvije odlike manja potrošnja goriva i niže emisije CO2 u odnosu na prethodnike. Motorna gama sadrži motor 1.0 T-GDi najveće snage 100 KS, 1,0-litreni atmosferski motor snage 67 KS ili 1,2-litreni DPFI (dual-port fuel injection) motor sa 84 KS.

Sva tri motora unaprijedili su linije za kruženje ispusta i optimizirali upravljanje usisnog ventila što je namijenjeno postizanju koliko je moguće niže potrošnje goriva. Dva atmosferska motora zamijenili su multipoint ubrizgavanje novim dvostrukim ubrizgavanjem goriva, koje optimizira vrijeme ubrizgavanja kako bi se također postigla što niža potrošnja goriva. Sva tri motora opremljena su novim integriranim termalnim upravljanjem, koje pruža učinkovitije hlađenje komore za izgaranje.

Robotizirani mjenjač

Osnova ovog sustava je 5-stupanjski ručni mjenjač s kvačilom te aktuatorom za pritiskanje kvačila i promjenu brzine obzirom na parametre koje dobiva od senzora. S jednostrukim suhim kvačilom AMT je jednostavan i cjenovno povoljan izbor za one koji više vole nezahtjevnu upotrebu automatskog mjenjača, bez veće potrošnje goriva u odnosu na uobičajene ručne mjenjače.

Infotainment

UVO Connect ‘faza II’ telematike s unaprijeđenim zaslonom na dodir Picanto će dobit veći zaslon s navigacijskim sustavom. Pored ovog donosi i Bluetooth povezivost koji korisnicima omogućava povezivost dva mobilna uređaja istovremeno – jedan za telefoniranje bez ruku i upotrebu medija, a drugi samo za medije. Sustav standardno omogućava upotrebu na platformama Apple CarPlay i Android Auto.

Kijin sustav UVO vozačima omogućava pristup različitim podacima – prometne informacije uživo, vremenska prognoza, zanimljive točke, cijene goriva i detalji o eventualnim uređenim parkinzima i uz cestu – uključujući cijene, lokaciju i raspoloživost. Pored toga Picanto će nuditi najnoviju ‘fazu II’ telematike UVO Connect koja vlasnicima omogućava unaprjeđenje korisničkog iskustva u vozilu i preko Kijine aplikacije za pametne telefone.

Sigurnost

Ovisno o opremi Picantov novi sustav asistencije ADAS uključuje sustav za sprječavanje naleta s prepoznavanjem vozila i pješaka. Pored toga Picanto nudi i sustav za upozoravanje na vozila u mrtvom kutu, sustav za održavanje vozila na voznoj traci, sustav za upozoravanje na dekoncentraciju vozača i sustav za održavanje vozila na voznoj traci s prilagođavanjem udaljenosti od vozila ispred s automatskim ubrzavanjem kod pretjecanja nakon aktiviranja pokazivača smjera.

Picanto dobiva i sustav za pomoć kod vožnje unatrag, a opremljen je i s aktiviranjem svih pokazivača smjera u nuždi.

Sustav za pomoć kod polaženja uzbrdo s automatskim kočenjem sprječava pomicanje vozila nizbrdo i omogućava lakši polazak uzbrdo. Unaprijeđeni Picanto između ostalog dobio je i Kijin pomoćni sustav stabilnosti, vektorsko kočenje u zavojima, nadzor kočenja u zavojima i sustav za održavanje vozila pravo koji vozačima pomaže kontrolirati vozilo kod kočenja i skretanja.

U Europi u prodaji od 3. kvartala 2020. godine

Prodaja unaprijeđenog Picanta u Europi počinje u trećem kvartalu ove godine (Q3 2020) i to sa standardnim najdužim europskim jamstvom – 7-godišnjim jamstvom na cijelo vozilo (do 150.000 km, prve 3 godine bez ograničenja prijeđenih kilometara).

Podijeli:
1