Još jedna kineska marka, Nio, planira pohod na Europu

Svoje električne automobile Nio će pozicionirati kao izravnu konkurenciju Volkswagenu, a ulazni bi model za europsko tržište trebao koštati manje od 30.000 eura, jednom kada stigne u prodaju
Trend dolaska kineskih marki električnih automobila na europsko tržište nastavlja se. Na nedavno održanom salonu automobila u Šangaju kineski je proizvođač Nio također najavio snažnije širenje na Europu, što je potom potvrdio i njihov direktor William Li.
-- tekst slijedi nakon oglasa --
Tržišni udar na VW
U razgovoru za njemački Der Spiegel on je izjavio kako će poseban fokus kompanija staviti na svoju cjenovnu politiku, tj. da će se pozicionirati tako da izravno konkurira Volkswagenu, snažnije nego ikad prije. Plan im je njemačkom koncernu uzeti dio tržišta, i to agresivnim ulaskom na tržište s električnim automobilom koji će koštati manje od 30.000 eura.
S realizacijom tog plana Nio će započeti početkom sljedeće godine, a za proizvodnju modela isključivo za Europu izgradit će i posve novu tvornicu električnih vozila. U njoj će se sklapati modeli pod novim tržišnim imenom, koje još uvijek nije otkriveno.
Šef kompanije očekuje i određene pritiske na ovom tržištu, posebno u pogledu europske protekcionističke regulative, koja bi mogla svim kineskim kompanijama otežati poslovanje i pokušati zaštiti domaću industriju.