Hyundai predstavio novu Konu i Konu N Line, od sada i kao hibride

Nova Hyundai Kona odlikuje se dorađenim dizajnom, a bit će dostupna i sa sportskim oblogama N Line. Nova linija pogonskih sklopova uključuje i blagu hibridnu tehnologiju od 48 volti koja je sada standardna za sve dizelske motore i opcionalna za 1.0-litreni TGDI motor
Hyundai je najavio svoj novi model popularnog gradskog SUV-a Kona. Osvježen dizajn nove Hyundai Kone po prvi puta donosi opcionalnu sportsku oblogu N Line koja joj daje dinamičan sportski izgled, a poboljšana je i linija pogonskih sklopova s nekim zanimljivim rješenjima.
-- tekst slijedi nakon oglasa --
Kona je u samo tri godine od predstavljanja postala jedan od najpopularnijih Hyundaijevih modela u Europi, gdje je prodana u više od 228.000 primjeraka. Istodobno igra ključnu ulogu u Hyundaijevoj strategiji elektrifikacije, kombinirajući elektrificirane pogonske sklopove sa stilskim sub-kompaktnim SUV tipom karoserije. Bio je to prvi Hyundai SUV dostupan s nizom elektrificiranih pogonskih sklopova, uključujući hibridnu i potpuno električnu verziju.
U ožujku je Hyundai započeo proizvodnju Kone Electric u svom češkom proizvodnom pogonu, Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC), a sada proširuje elektrifikaciju ovog modela uvođenjem 48-voltne blage hibridne tehnologije na dizelske i benzinske motore. Nova Kona duža je za 40 mm od prethodne verzije.
Kona N Line
Kona će biti prvi puta dostupna i kao N Line verzija, kombinirajući zabavu u vožnji i izgled koji pobuđuje emocije. Hyundai Kona N Line ističe se sportskim prednjim i stražnjim dijelom, oblogama u boji karoserije i specifičnim dizajnerskim kotačima.
Prednji kraj Kone N Line karakteriziraju dinamične značajke prednjeg odbojnika, povezane i ujednačene s obradom karoserije obloga luka kotača. Verzija N Line sadrži karakterističnu aerodinamičnu ploču u N-stilu. Interijer je sada dostupan s paketom boja N Line sa sjedištima od tkanine, kože ili antilopa. Uz to, tu su i prepoznatljivi crveni šavovi, metalne papučice te N logotip na mjenjaču.
Tehnologije
Novost kod ovog modela je 10,25-inčni digitalni klaster, prvi put viđen u potpuno novom i20. Uz to, nova Kona također dolazi s opcijskim 10,25-inčnim AVN zaslonom, donoseći sa sobom nove značajke povezivanja. Novi AVN zaslon dolazi s funkcijom podijeljenog zaslona i višestrukim Bluetooth vezama.
Uz to dolazi s najnovijom nadogradnjom Bluelinka, koja uključuje korisnički profil, navigaciju, informacije o parkiranju uživo, Hyundaijev navigacijski sustav Connected Routing i slično.
Nova Kona također je opremljena dodatnim značajkama prepoznavanja glasa, pa se na taj način mogu kontrolirati značajke poput klime, grijanje stražnjeg stakla i bočnih zrcala, kao i grijanje upravljača glasovnim naredbama. Standardno je nova Kona opremljena Display Audio sustavom. Također je nadograđena bežičnim Android Auto i Apple Car Playem.
Blagi hibrid
Kad je riječ o motorima, i oni s unutarnjim izgaranjem sada su dobili elektrificirane izvedbe. Nova linija pogonskih sklopova tako uključuje i blagu hibridnu tehnologiju od 48 volti koja je sada standardna za sve dizelske motore Kone te opcionalna za 1.0-litreni TGDI motor.
1.6-litreni GDI motor s dodatkom elektromotora proizvodi ukupno 141 KS. Elektromotor ima snagu od 32 kW, a napaja se iz litij-polimerske baterije kapaciteta 1,56 kWh.
Nova Hyundai Kona u Hrvatskoj se očekuje krajem 2020. godine.