Grupa Renault ima novu strategiju za kinesko tržište

Grupa Renault ima novu strategiju za kinesko tržište

Fokus će im biti na prodaji lakih gospodarskih vozila (LGV) i električnih vozila (EV)

Grupa Renault predstavila je novu strategiju za kinesko tržište koja se temelji na dva ključna stupa Grupe: električnim vozilima (EV) i lakim gospodarskim vozilima (LGV).

Kada je riječ o osobnim vozilima pokretanim motorom s unutarnjim izgaranjem, Grupa Renault postigla je preliminarni dogovor o prijenosu vlastitih udjela na društvo Dongfeng Motor Corporation. Društvo DRAC prekinut će sve aktivnosti povezane s Renaultom.

-- tekst slijedi nakon oglasa --

Renault će preko svojih koncesionara i u suradnji s Alijansom nastaviti pružati vrhunsku postprodajnu uslugu za 300.000 kupaca.

Više informacija o daljnjem razvoju Renaultovih osobnih vozila bit će poznato po objavi Renaultovog novog srednjoročnog strateškog plana.

Nadalje, Renault i Dongfeng nastavit će surađivati s Nissanom na razvoju nove generacije motora, što uključuje isporuku komponenti društvu DRAC i licenciranje dizelskih motora društvu Dongfeng Automobile Co., Ltd. Renault i Dongfeng surađivat će i na inovativnom razvoju inteligentnih povezanih vozila.

O kineskom tržištu lakih gospodarskih vozila

Rastuća urbanizacija, razvoj internetske trgovine, novi oblici gradskog prijevoza i sve različitije potrebe kupaca ključni su razlog ubrzane transformacije tržišta lakih gospodarskih vozila u Kini. U 2019. prodano je 3,3 milijuna lakih gospodarskih vozila, a izgledno je da će se takav rast i nastaviti.

Društvo Renault Brilliance Jinbei Automotive Co., Ltd. (RBJAC), osnovano u prosincu 2017., igra važnu ulogu u prodaji Renaultovih lakih gospodarskih vozila u Kini.

Grupa Renault predvodnik je u prodaji lakih gospodarskih vozila i električnih lakih gospodarskih vozila u Europi, a Jinbei je kompanija s gotovo 1,5 milijuna kupaca u Kini, a u 2019. prodala je gotovo 162.000 primjeraka vozila.

Oslanjajući se na Renaultovu stručnost i tehnologije, društvo RBJAC namjerava modernizirati modele marke Jinbei i proširiti ponudu s ukupno 5 ključnih modela do 2023. Osim toga, društvo će se u budućnosti posvetiti i izvozu.

O kineskom tržištu električnih vozila

S ukupno 860.000 prodanih primjeraka električnih vozila u 2019., Kina je bez sumnje najveće tržište električnih vozila u svijetu. Prodaja električnih vozila na kineskom tržištu trebala bi doseći 25 % do 2030.

Grupa Renault prodala je gotovo 270.000 električnih vozila diljem svijeta od 2011. Zahvaljujući tomu stekla je snažnu prednost u odnosu na konkurente u Kini, o čemu svjedoči uspješno predstavljanje Renaulta City K-ZE. Riječ je o prvom električnom vozilu nastalom u suradnji više marki koje konkurira modelima najboljih lokalnih proizvođača u A-segmentu.

Grupa Renault namjerava učvrstiti partnerstvo s Nissanom i Dongfengom u okviru društva eGT i tako plasirati City K-ZE na svjetsko tržište. Europska inačica temeljena na konceptnom vozilu Dacia Spring naći će se u prodaji od 2021.

Prodaju električnih vozila preuzet će dva postojeća društva: eGT New Energy Automotive Co., Ltd (eGT) i Jiangxi Jiangling Group Electric Vehicle Co. Ltd (JMEV). Društvo JMEV glasi za agilnog i vještog igrača na tržištu električnih automobila još od svojeg osnivanja 2015. Uz Renaultovu podršku u pogledu kvalitete i tehnologija, JMEV namjerava sa svoja 4 ključna modela ostvariti udjel od 45 % na kineskom tržištu električnih vozila do 2022.

 

Podijeli:
1