Grupa Baotić otvorila je u Zagrebu novi prodajno-servisni centar Autodubrava za marke Citroen i Peugeot

Grupa Baotić otvorila je u Zagrebu novi prodajno-servisni centar Autodubrava za marke Citroen i Peugeot

Prošlog je tjedna otvoren novi prodajno-servisni centar Autodubrava za marke Peugeot i Citroën na adresi Maksimirska 282 u Zagrebu

U novom centru Autodubrava bave se prodajom osobnih i lakih gospodarskih vozila marki Peugeot i Citroën, dodatne opreme, rezervnih dijelova, rabljenih vozila te uslugama ovlaštenog servisa. Prodajno-servisni centar se prostire na 400 m2 salonskog te 300 m2 servisnog prostora.

-- tekst slijedi nakon oglasa --

U sklopu svečanog otvorenja, brojni uzvanici i predstavnici medija imali su priliku upoznati novi Citroën C5 Aircross, najsvestraniji i najudobniji SUV u segmentu, novi Citroën C5 X koji spaja eleganciju limuzine, dinamičnost karavana i povišeni položaj SUV-a te novi 308, automobil privlačnog dizajna i vrhunskih performansi.  Uzvanici su sa posebnim zanimanjem razgledali i ostale modele iz Citroën i Peugeot game vozila.

U prigodnom govoru, brojnim uzvanicima su se obratili Tomislav Miletić, generalni direktor uvoznika marki Citroën, Peugeot i DS Automobiles i vlasnik tvrtke Autodubrava, g. Željko Baotić.

Gospodin Tomislav Miletić izjavio je kako su marke Citroën i Peugeot s otvorenjem ovog centra još bogatije, sada imaju bolju pokrivenost u istočnom dijelu grada te je zaželio uspješnu prodaju vozila i rezervnih dijelova Citroën i Peugeot. Pozdravio je dugogodišnju tradiciju novog partnera i multibrand koncept kao novi pristup poslovanju.

Gospodin Željko Baotić, vlasnik tvrtke Autodubrava, naglasio je kapacitet i komparativne prednosti novog prodajno-servisnog centra marki Citroën i Peugeot.

Širenje Grupe Baotić

Grupa Baotić se već preko 40 godina bavi prodajom i održavanjem motornih vozila, gradeći jak i prepoznatljiv identitet brenda.

Danas zauzima jedno od vodećih mjesta na hrvatskom tržištu u prodaji i održavanju marki vozila koje zastupa, što predstavlja komparativnu prednost i za marke vozila Peugeot i Citroën.

Cilj Grupe je postati najjača auto kuća u Hrvatskoj nudeći kompletnu uslugu na jednome mjestu što je velika prednost za korisnike usluga. Od prodaje novih i rabljenih vozila, održavanja vozila, prodaje rezervnih dijelova i dodatne opreme do ugovaranja police osiguranja te usluga stanice za tehnički pregled.

Podijeli:
1