Gordon Murray najavio T.33, GT superautomobil za cestu

Gordon Murray najavio T.33, GT superautomobil za cestu

Ideja iza ovog automobila jest da pruži klasični bezvremenski dizajn, moderni motor s unutarnjim izgaranjem i užitak u vožnji, sve u klasičnom stilu, a opet po cijeni nižoj od Murrayevog glavnog superautomobila

Britanski dizajner bolida Formule 1 i superautomobila, Gordon Murray, sa svojom tvrtkom Gordon Murray Automotive razvija nekoliko modela naprednih “analognih” superautomobila, koji nose dašak modernoga u klasičnom tijelu sportskih vozila. Njegov dizajn ostaje prepoznatljiv, u automobilima se ne koristi plastika i nepotrebna elektronika, nema hibridnog pogona i sve se proizvodi u vrlo ograničenim serijama. Do sada je fokus Murrayeve tvrtke bio na modelu T.50 i njegovim varijacijama, čije se cijene kreću od 3 milijuna funti pa naviše.

-- tekst slijedi nakon oglasa --

No, Murray je sada predstavio i “jeftini” superautomobil, načinjen na istim principima, ali s više nego upola manjom cijenom. Nova uzdanica je T.33, automobil “bezvremenskog dizajna”, načinjen tako da bude savršen GT dvosjed, više orijentiran na cestu nego na trkaću stazu.

Pogoni ga, kao i “starijeg brata”, posebno izrađeni Cosworthov 3,9-litreni V12 motor, no nešto slabijih karakteristika. Iz dizajna je ispao i stražnji propeler s modela T.50, a na klasično dizajniranoj karoseriji nema, kako kažu, “nepotrebnih aerodinamičkih dodataka”. Klasičan je i raspored sjedala – u modelu T.50 vozač je smješten u sredinu, a iza njega su dva sjedala za putnike. Nasuprot tome, T.33 je klasični dvosjed sa sasvim običnim smještajem vozača i suvozača.

Unutrašnjost izgleda kao u klasičnim superautomobilima iz nekih prošlih vremena, lišena je ekrana i digitalnih instrumenata i prilično je rudimentarna. Sve je, kaže Murray, podređeno vozaču i užitku vožnje.

T.33 teži tek malo preko tone, motor mu daje 615 KS, vrti se do čak 11.100 okretaja u minuti, a ističe se i “najbrži mjenjač s polugama na volanu na svijetu”. Uz to, dostupan je i klasični mjenjač s metalnom ručicom. T.33 će također biti i posljednji automobil ove kompanije bez dodatka hibridnog pogonskog sustava. Planirana proizvodnja je, isto kao i kod modela T.50, tek 100 primjeraka, a cijena ovog modela kreće od 1,37 milijuna funti (12,4 milijuna kuna po sadašnjem tečaju).

Podijeli:
1