Goodyearov cepelin dug 75 metara, ponovno leti iznad Europe

Goodyearov cepelin dug 75 metara, ponovno leti iznad Europe

Goodyearov cepelin vratio se nakon duže stanke na nebo iznad Europe, po kojemu će putovati sljedećih godina, a probni let krajem svibnja iz njemačkoga Friedrichshafena smatra se prvim letom Goodyearovoga cepelina na Starom Kontinentu od 2012. godine. Odjeven u prepoznatljivu plavu i žutu boju, cepelin će imati ulogu zapanjujućeg ambasadora marke Goodyear i omogućiti jedinstvene zračne snimke ključnih motociklističkih utrka.

Pokusnim letom Goodyearova legendarna ikona ponovno se vratila na europsko nebo. Povratak Goodyearovoga cepelina najnovija je među investicijama tvrtke u vlastito poslovanje u Europi.

“Goodyearov cepelin prava je ikona koja već gotovo sto godina potiče maštu potrošača i entuzijasta u Sjedinjenim Američkim Državama i drugdje po svijetu”, istaknuo je povodom tog prijelomnog događaja Mike Rytokoski, potpredsjednik i glavni direktor marketinga u tvrtki Goodyear Europe. “Ponovni dolazak cepelina u Europu jedva smo dočekali jer je to odličan način da obilježimo svoj povratak međunarodnom motosportu, novo medijsko partnerstvo s Eurosportom i nove vrhunske gume u asortimanu naših proizvoda.”

Goodyearov cepelin na nebu iznad Staroga Kontinenta bit će zračni brod Zeppelin NT u Goodyearovim bojama, a njime će upravljati tvrtka Deutsche Zeppelin-Reederei GmbH iz Friedrichshafena u Njemačkoj. Taj korak označava najnovije poglavlje u povijesti gotovo 100-godišnje suradnje između Goodyeara i Zeppelina.

Zračni brod Zeppelin NT dug je više od 75 metara – gotovo tri četvrtine dužine nogometnog igrališta – a visok skoro 18 metara! Kad bude plovio nebom iznad Europe, cepelin će igrati ulogu ambasadora marke Goodyear, omogućiti jedinstvene zračne snimke najvažnijih utrka iz svijeta motosporta, a ujedno će se baviti komercijalnim letovima po Njemačkoj.

Zračni brod Zeppelin NT dug je više od 75 metara – gotovo tri četvrtine dužine nogometnog igrališta – a visok skoro 18 metara
Povratak Goodyearovoga cepelina najnovija je marketinška investicija tvrtke u vlastito poslovanje u Europi

Prvi put u Europi još prije gotovo 50 godina

Iako se Goodyearov cepelin češće može vidjeti u Sjedinjenim Američkim Državama na najvažnijim sportskim događajima, uključujući utrke NASCAR, utakmice NBA i PGA golfske događaje, on je također europska ikona. Cepelin s nazivom Europa prvi je put došao u Europu u ožujku 1972. i sljedećih 14 godina plovio je europskim nebom.

Pojavljivao se na brojnim važnim sportskim i kulturnim događajima, među ostalima na utrci za Veliku nagradu Njemačke 1985. godine u Nürburgringu, na otvorenom teniskom prvenstvu Francuske, odnosno turniru Rolland-Garros 1986. godine, pa čak i na dvama britanskim kraljevskim vjenčanjima, a zatim je 1986. godine cepelin umirovljen.

Nakon  povratka na Stari Kontinent Goodyearov cepelin tijekom sljedećih tjedana letjet će iznad Friedrichshafena i širega područja Njemačke. Planira se da će omogućiti zračne snimke nekih glavnih europskih utrka u motosportu u ovoj godini, što će osjetno pojačati Goodyearov povratak na međunarodne utrke.

Goodyear je izabran za službenoga dobavljača guma za klasu LMP2 Svjetskoga prvenstva izdržljivosti FIA World Endurance Championship (WEC), europske serije Le Mans od sezone 2021. nadalje, britanskoga prvenstva British Touring Car Championship (BTCC) i putem medijskoga partnerstva uz vodeću sportsku televizijsku mrežu Eurosport također dobavljača guma za FIA World Touring Car Cup (WTCR). Od sezone 2020. nadalje Goodyear je također službeni dobavljač guma za prvenstvo Pure ETCR, a to je prvenstvo s električnim touring vozilima različitih marki.

Podijeli:
1