Golf “jedinica” s dva VR6 motora i 536 KS

Neobična prerada prve generacije Volkswagenovog Golfa izrađena je u Južnoafričkoj Republici i može se pohvaliti pogonskim sklopom s dva motora, dvije mjenjačke kutije i pogonom na sve kotače
Prva generacija Golfa u proizvodnju je ušla davne 1974. godine, sklapala se među ostalim i u BiH, a na našim prostorima ima kultni status. Volkswagen Golf “jedinica” započela je eru malenog, pouzdanog i prepoznatljivog kompaktnog obiteljskog hatchbacka, a Golf je i danas ostao najpopularnija marka u svojem segmentu. Ne čudi, stoga, da su mnogi taj model prerađivali, nadograđivali i restaurirali na najluđe načine.
-- tekst slijedi nakon oglasa --
Jednu od moćnijih prerada otkrio je južnoafrički portal Cars.co.za. Riječ je o Golfu prve generacije, čiji ga je današnji vlasnik Willem Jacobus kupio 2006. godine i počeo prerađivati. Na koncu je u njega ugradio čak dva VR6 motora, od kojih je jedan pod prednjim poklopcem, a drugi u prtljažnom prostoru. Jacobus je cijelu preradu napravio samostalno, a morao je izraditi i ojačanja stražnjeg dijela te nosače drugog motora, kako se automobil ne bi raspao te kako bi bio siguran za vožnju u novoj konfiguraciji.
Kasnije je na oba VR6 motora, zapremnine po 2,8 l, dodao i turbopunjače, dobivši ukupnu snagu od 400 kW, odnosno 536 KS. Pritom motori proizvode 800 Nm okretnog momenta, a svaki od njih snagu prenosi na po jednu osovinu. Osim dva motora, dvije mjenjačke kutije i općenito dva odvojena sustava, ovaj Golf ima i dvostruke instrumente u kabini, kako bi vozač mogao pratiti rad obaju motora. Uz sve, nadograđene su morale biti i kočnice, dok se s pretjeranim zagrijavanjem zbog stražnjeg motora vlasnik bori – otvaranjem prozora i ventilacijskim otvorima na stražnjem staklu.
Priču o neobičnom Golfu Jacobus je ispričao za portal Cars.co.za, pa im krugom po susjedstvu pokazao da se, unatoč neobičnom pogonu, ovaj automobil vozi kao sasvim običan Golf – osim što je značajno snažniji od originala.