Ford se dijeli na dvije divizije – električnu i klasičnu

Ford se dijeli na dvije divizije – električnu i klasičnu

Kako bi osnažili svoj položaj u segmentu električnih automobila, američka će kompanija biti podijeljena na divizije Ford Blue i Ford Model e, koje će zasebno proizvoditi klasične i električne automobile

Iz američkog Forda objavljen je strateški plan nazvan Ford+, koji će ubrzati njihovu preobrazbu, pomoći u pokretanju masovne proizvodnje električnih vozila, ojačati dosadašnje poslovanje te u konačnici donijeti dodatnu vrijednost. Iz ovih razloga ova će kompanija biti podijeljena na dvije zasebne divizije, s potpuno različitim fokusom, a potez je najavljen kao jedna od najvećih transformacija u automobilskoj industriji.

-- tekst slijedi nakon oglasa --

Ford Blue i Ford Model e

Ford Blue nastavit će s razvojem i proizvodnjom dosadašnjih modela automobila s motorima na fosilna goriva, s naglaskom na smanjenje troškova, pojednostavljivanje proizvodnje i povećanje kvalitete. Ova divizija bit će zadužena i za hardversko inženjerstvo te proizvodne kapacitete cijele kompanije.

Nasuprot tome stajat će divizija Ford Model e, čiji će zadatak biti ubrzati inovacije i isporuke novih električnih vozila i to u vidu masovne proizvodnje. “Električna” divizija preuzet će i sve zadaće razvoja softvera i tehnologija povezivosti za sva Fordova vozila.

Svaki treći Ford na struju do 2026.

Kompanije Ford Blue i Ford Model e funkcionirat će kao zasebni poslovni entiteti, ali će međusobno dijeliti tehnologije i iskustva kako bi zajednički poboljšale efikasnost poslovanja. Zajedno s lani osnovanom divizijom Ford Pro, zaduženom za komercijalna vozila, sva tri dijela Fordova poslovanja u budućnosti će imati vlastite organizacijske strukture i odvojeno će izvještavati o financijskim rezultatima, počevši s 2023. godinom.

Jedan od ciljeva velike transformacije jest u segment električnih vozila unijeti fleksibilnost kakva se viđa u startupima, uz ranije stečenu stručnost u masovnoj proizvodnji – kako bi se lakše nosili s rastućom konkurencijom. Poslovni plan kaže da će divizija Ford Model e do 2026. godine proizvoditi više od 2 milijuna električnih automobila godišnje, tj. da će čak trećina cjelokupne proizvodnje Forda u svijetu, kroz samo četiri godine, otpadati na električne modele. U ovu su elektrifikacijsku inicijativu u kompaniji odlučili do 2026. godine uložiti čak 50 milijardi dolara.

Podijeli:
1