Ford Puma – novi kompaktni crossover sa snažnim adutima

Ford Puma – novi kompaktni crossover sa snažnim adutima

Jednom davno Ford Puma je bio mali i dinamično dizajnirani coupe, sada se na ovo ime na Stari kontinent vratilo u obliku malog i dinamično dizajniranog crossovera. To se možda neće svidjeti poklonicima originalne Pume, no dobar je pokazatelj vremena u kojem živimo.

Vremena u kojem proizvođači gotovo pa ne mogu imati previše crossovera i SUV-ova u svojoj ponudi. Puma se tako pridružiti fordovim modelima kao što su EcoSport i Fiesta Active, ali i nešto većim modelima Focus Active i Kuga. To je samo konkurencija unutar iste marke.

Puma je, možemo to tako reći, klasični crossover te su očite njene veze s posljednjom generacijom Fieste. Ova vozila dijele istu platformu, no Puma dolazi s nešto višom podnicom. Kod dizajna vanjštine primjetni su Fiestini detalji, a Puma je nešto zaobljenijeg i gotovo pa sretnijeg lica. Prilikom lansiranja navodno bi trebala biti dostupna samo dva paketa opreme, ali će se raditi o luksuznom paketu Titanium i sportskom paketu ST-Line.

Uređenje prednjeg dijela putničke kabine je uvelike preuzeto iz Fieste, a otraga Puma nudi nešto više prostora. Posebno se ističe prtljažnik za zapreminom od 456 l što je zasluga većeg pretinca ispod podnice prtljažnog prostora. Ovaj, nazovimo ga sanduk ima i otvor za puštanje vode koji omogućuje lako čišćenje.

Pored praktičnog interijera Puma će se moći pohvaliti i bogatom te naprednom infotainment i sigurnosnom opremom. Tako će se pored sustava aktivnog tempomata, automatskog kočenja u vožnji, prepoznavanja pješaka, održavanja vozila u traci, pomoći pri parkiranju i sl, u Pumi biti dostupan i fordov CoPilot360. Radi se o sustavu polu autonomnog upravljanja koji može upravljati vozilom u stop-and-go prometnim situacijama.

Nadalje, tu je i kamera za vožnju unatrag s preglednošću od 180 stupnjeva, Android Auto i Apple CarPlay, 8-inčni središnji zaslon te (navodno standardna) 12,3-inčna digitalna instrumentna ploča. Također, dostupan je i audio sustav s 10 zvučnika, kao i masažna sjedala, hands-free otvaranje prtljažnika…

U ovaj će se model ispočetka ugrađivati samo 1,0-litreni 3-cilindrični EcoBoost uparen s 48-voltnim blagim hibridom te stop-start sustavom. Kupcima će biti dostupne dvije izvedbe ovog motora. Prva snage 92 kW, odnosno 125 i druga snage 114 kW, odnosno 155 KS. Oba će motora biti uparena s ručnim 6-stupanjskim mjenjačem, a kasnije se može očekivati i automatik. Dizelska verzija će također navodno stići nešto kasnije, no sve će verzije imati pogon samo na prednje kotače te pogon na sva četiri kotača neće biti ni opcijski dostupan.

Puma će se proizvoditi u fordovim pogonima u Rumunjskoj, a na europska će tržišta početi pristizati nakon frankfurtskog auto salona. Službena premijera se očekuje na ovogodišnjem izdanju frankfurtskog auto salona. Cijena još uvijek nije poznata.

Podijeli:
1