Ford predstavio karavanski Focus ST

Ford predstavio karavanski Focus ST

Nakon što su predstavljene ST izvedbe novih generacija modela Fieste i Focusa u hatchback izdanju, sada je Ford predstavio i karavanski Focus ST. Riječ je o automobilu koji će uz nešto bolje performanse svojim korisnicima ponuditi i veću dozu praktičnosti u odnosu na standardnu izvedbu s petorim vratima.

Prodaja ovog modela na europskim tržištima će krenuti tijekom predstojećeg ljeta. Ford će kupcima ponuditi dva motora, jedan benzinski i jedna dizelski.

Konkretnije, benzinsku će ponudu činiti novi 2,3-litreni 4-clindrični EcoBoost pogonski stroj koji razvija snagu od 280 KS pri 5500 o/min te najveći okretni moment od 420 Nm koji je dostupan između 3000 i 4000 o/min. Motor je uparen s twin-scroll turbopunjačem, a kupcima je dostupan izbor između 6-stupanjskog ručnog te opcijskog 7-stupanjskog automatskog mjenjača koji snagu i moment na podlogu prenose putem pogon na prednje kotače.

Obje jedinice su dodatno unaprjeđenje kako bi se osigurala brža izmjena stupnjeva prijenosa i ravnomjernija isporuka snage i momenta. Za sada nema podataka o performansama, no za očekivati je da će karavan biti tek nešto sporiji od lakšeg hatchbacka koji do 100 km/h ubrzava za 6 sekundi.

Ako preferirate dizelske motore, karavanski Focus ST će biti dostupan s 2,0-litrenim 4-cilindričnim EcoBlue pogonski strojem snage 190 KS pri 3500 o/min te najvećeg okretnog momenta od 400 Nm koji će biti dostupan između 2000 i 3000 o/min. Ovaj je motor također dostupan sa 6-stupanjskim ručnim te opcijskim 7-stupanjskim automatskim mjenjačem. Iako će dizelski model biti nešto sporiji od benzinca, u prilog će mu ići veća razina ekonomičnosti.

Već smo rekli da je ovaj automobil opremljen pogonom na prednje kotače, a dodajmo i da će standardnu opremu činiti elektronički nadzirani diferencijal s blokadom proklizavanja (eLSD). Dizelska će izvedba biti opremljena sustavom raspodjele okretnog momenta na prednjoj osovini kako bi se dodatno unaprijedila vozna svojstva automobila.

U usporedbi sa standardnim Focusom dotjerani su upravljački i kočnički sustavi te ovjes. Podnica je pak niža za 10 mm. Nadalje, kupcima će biti dostupan sustav odabira načina rada pogonskog sklopa (Selectable Drive Modes) s načinima Slippery/Wet, Normal i Sport, dok će dodatni način rada Track biti dio Performance paketa. Ovaj paket će uključivati i sustav launch control, crvena kočnička kliješta, sustav rev-matching i sl. Od ostalih novosti možemo spomenuti dotjerani vanjski izgled, sportska sjedala Recaro, sportski upravljač i razne druge ukrasne elemente.

Podijeli:
1