Ford predstavio Focus ST – dostupni snažni benzinac i dizel

Ford predstavio Focus ST – dostupni snažni benzinac i dizel

Nova generacija Focusa je sada spremna za obračun s volkswagenovim modelima Golf GTI / GTD te drugim sličnih hot-hatchevima. Naime, Ford je upravo predstavio novi Focus ST, koji će ponovno kupcima biti dostupan u benzinskoj te dizelskoj izvedbi.

Srce benzinskog Focusa ST čini novi 2,3-litreni 4-clindrični EcoBoost pogonski stroj koji razvija snagu od 280 KS pri 5500 o/min te najveći okretni moment od 420 Nm koji je dostupan između 3000 i 4000 o/min. To je 12% više snage i 17% više okretnog momenta u odnosu na raniji Focus ST s 2,0-litrenim benzincem. Tako je ovaj, najsnažniji Focus ST do sada, sposoban ubrzati do 100 km/h za manje od 6 sekundi.

Vrijedi spomenuti da je spomenuti motor opremljen anti-lag tehnologijom koja je razvijena za model GT i F150 Raptor. Motor je uparen s twin-scroll turbopunjačem, a kupcima je dostupan izbor između 6-stupanjskog ručnog te opcijskog 7-stupanjskog automatskog mjenjača s ručicama na upravljaču. Obje jedinice su dodatno unaprjeđenje kako bi se osigurala brža izmjena stupnjeva prijenosa i ravnomjernija isporuka snage i momenta.

Ako preferirate dizelske motore, Ford Focus ST će biti dostupan s 2,0-litrenim 4-cilindričnim EcoBlue pogonski strojem snage 190 KS pri 3500 o/min te najvećeg okretnog momenta od 400 Nm koji će biti dostupan između 2000 i 3000 o/min. Radi se o najsnažnijem dizelskom motoru koji je do sada ugrađen u jedan Focus. Ovaj je motor također dostupan sa 6-stupanjskim ručnim te opcijskim 7-stupanjskim automatskim mjenjačem.

Focus ST će dakako imati pogon na prednje kotače, a po prvi put će dio standardne opreme činiti elektronički nadzirani diferencijal s blokadom proklizavanja (eLSD). Dizelska će izvedba biti opremljena sustavom raspodjele okretnog momenta na prednjoj osovini kako bi se dodatno unaprijedila vozna svojstva automobila.

U usporedbi sa standardnim Focusom unaprjeđeni su upravljački i kočnički sustavi te ovjes koji je 20% krući sprijeda i 13% otraga. Podnica je pak niža za 10 mm. Nadalje, kupcima će biti dostupan sustav odabira načina rada pogonskog sklopa (Selectable Drive Modes) s načinima Slippery/Wet, Normal i Sport, dok će dodatni način rada Track biti dio Performance paketa. Ovaj paket će uključivati i sustav launch control, crvena kočnička kliješta, sustav rev-matching i sl.

Od ostalih novosti možemo spomenuti dotjerani vanjski izgled, sportska sjedala Recaro, sportski upravljač i razne druge ukrasne elemente. Prodaja Focusa ST će na europskim tržištima krenuti ovog ljeta, a kupcima će biti dostupna hatchback i karavanska izvedba.

Podijeli:
1