Fiat predstavio osvježeni 500X

Kao što je ranije ove godine FCA osvježio Jeep Renegade tako je sada stigao red i na njegovog brata s fiatovom značkom, odnosno na model 500X koji će se nakon ovog mid-life facelifta moći pohvaliti osvježenim dizajnom, bogatijom opremom i novim motorima.
-- tekst slijedi nakon oglasa --
Izvana najprimjetniju novost čine nova svjetla. Konkretnije osvježeni 500X će dobiti standardna LED svjetla za dnevnu vožnju te stražnja LED svjetla, a opcijski će biti dostupna LED prednja svjetla. Također, tu je i novi paket Urban, koji će se pridružiti izvedbama Cross i City Cross, a koji donosi nove branike. Cross i City Cross su također dotjerani s nekoliko novih detalja.
U unutrašnjosti glavnu novost čini redizajnirani kokpit s dorađenom grafikom instrumentne ploče i 3,5-inčnim TFT zaslonom prilagodljivog prikaza. Tu su i dorađeni upravljač te nove presvlake, razni ukrasni elementi, bogatija paleta boja i sl. Standardnu će opremu činiti infotainment Uconnect 7 unaprijeđenih značajki sa 7-inčnim zaslonom.
Najvažnije novosti su one ispod kože jer je nova ponuda motora 20% ekonomičnija. Naime, 500X će ubuduće biti dostupan s novim aluminijskim Firefly turbo 3 i 4-cilindričnim motorima koji mijenjaju atmosferske benzince i koje dijeli s modelom Renegade. Konkretnije, riječ je o 1,0-litrenom 3-cilindričnom motoru snage 120 KS i najvećeg okretnog momenta od 190 Nm, a tu je i veći 1,3-litreni 4-cilindrični pogonski stroj snage 150 KS i najvećeg okretnog momenta od 270 Nm.
Manji je motor uparen sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, a veći dolazi s automatskim DCT mjenjačem s dvije spojke. Oba su opremljena pogonom na prednje kotače. Na pojedinim tržištima će biti dostupan i 1.6 E-Torq motor snage 110 KS s ručnim mjenjačem i pogonom na prednje kotače. Svi motori zadovoljavaju Euro 6d temp standard, a turbo jedinice su opremljene i GPF (Gasoline Particle Filters) filterom šestica.
Ljubitelji dizelaša ne trebaju brinuti s obzirom da će im na izboru stajati nekoliko MultiJet II turbo motora koji su unaprjeđeni te zadovoljavaju Euro 6d temp standard i opremljeni su SCR-om. Ponudu će tako činiti 1.3 snage 95 KS i najvećeg okretnog momenta od 200 Nm; 1.6 snage 120 KS i najvećeg okretnog momenta od 320 Nm te 2.0 snage 150 KS i najvećeg okretnog momenta od 350 Nm. Ovaj potonji motor dolazi s 9-stupanjskim automatikom i pogonom na sva četiri kotača.
Kada je riječ o tehnologiji valja spomenuti kako će osvježeni 500X svojim vlasnicima ponuditi dva nova sustava pomoći vozaču, a riječ je o sustavima Traffic Sign Recognition i Speed Advisor koji su dio standardne opreme kao i Lane Assist. Nadalje, dostupni su automatski tempomat, sustav prepoznavanja vozila u tzv. mrtvom kutu, sustav autonomnog kočenja, 3D navigacija, kamera za vožnju unatrag i sl.