Ferrari potvrdio SUV, nove V6 motore, hibridizaciju ponude…

Ferrari potvrdio SUV, nove V6 motore, hibridizaciju ponude…

Ferrari je predstavio svoj plan razvoja do 2022. u kojem su javnosti otkrivene neke vrlo značajne novosti. Točnije, Ferrari u razdoblju između 2019. i 2022. namjerava lansirati čak 15 novih modela koji će se temeljiti na dvije platforme, jednoj sa sprijeda i jednosj sa središnje smještenim motorom. Obje će podržavati hibridne pogonske sklopove. Ponudi će se pridružiti nova linija V6 motora, a planira se i nova “Turbo Hybrid” linija snage preko 400 KS po litri obujma te s u potpunosti eliminiranom turbo rupom.

Nadalje, iz Ferrarija je potvrđeno kako će prigrliti hibridizaciju pogonskih sklopova. Drugim riječima, ono što je započeto s modelom LaFerrari će se nastaviti pa će do 2022. oko 60% novih ferrarijevih modela biti dostupno s hibridnim pogonskim sklopovima. Iako se možda ovaj potez neće svidjeti najzagriženijim ljubiteljima propetog konjića iz Ferraija poručuju da će njihovi hibridni modeli biti zabavniji za vožnju te s manjom emisijom ugljičnog dioksida.

Nadalje, Ferrari namjerava svoju ponudu koncipirati prema četiri osnovna tipa vozila, a riječ je o tzv. “strateškim stupovima”. Prvi stup čine dobro poznati modeli koji će pripadati liniji Sport, Gran Turismo i posebnoj Special seriji. Njima će se priključiti linija Icona koju će čini se činiti posebno personalizirana vozila.

Što se linije Sport tiče ona bi trebala potvrditi da Ferrari kao predvodnika u ovom segmentu, a kupci mogu očekivati hibridne pogone i barem dvije verzije pogonskog sklopa različite snage. Nadalje, istaknuto je da će nasljednik modela 488 biti prvenstveno zabavan za vožnju, a moguće je i proširenje modelne ponude.

Linija Gran Turismo će prvenstveno biti orijentirana na komfor i luksuz, a budući će modeli kombinirati “stil, eleganciju i emocije”. Ponuda ovih automobila će u skoroj budućnosti rasti, a potvrđene su i plug-in hibridne verzije. Nadalje, potvrđeno je da će se u ovoj liniji naći i crossover koji će nositi pomalo ironični naziv Purosangue (tal. čista krv). Također, GT linija će biti proširena i s novim “elegantnim modelom” s “jedinstvenim dizajnom inspiriranim GranTurismo modelima iz 50-ih i 60-ih godina prošlog stoljeća.”

Serija Special će se orijentirati na modele koji su “jedinstveni kada je riječ o dizajnu i voznim sposobnostima.” Mogu se očekivati ekstremniji sportski dizajn, veća snaga u odnosu na modele na kojima se temelje te limitirana serijska proizvodnja.

Novu liniju Icona će činiti “reinterpretirani legendardni ferrarijevi modeli s inovativnim materijalima, te vrhunskom tehnologijom.” Drugim riječima, ovi bi modeli trebali imati retro dizajn te vrlo laganu konstrukciju. Ograničena serijska proizvodnja se podrazumijeva.

Dakako, Ferrari nije odustao od tzv. hyper automobila pa je tako potvrđeno da se sprema nasljednik modela LaFerrari koji će se temeljiti na vrhunskoj tehnologiji, a koja će mu omogućiti iznimne performanse i vozna svojstva.

Kupci mogu očekivati inovativnu instrumentnu ploču, nove upravljače high-tech infotainment, moderne sustave povezivosti i sl. Drugim riječima, pred kokpitom je značajna modernizacija, a u razvoju su i sustavi polu-autonomnog upravljanja.

Na kraju dodajmo i da u Ferrariju namjeravaju skratiti vrijeme trajanja servisa te zadržati ekskluzivnost svoje marke. Također, povećat će se mogućnosti personalizacije, a izgledan je i rast cijena vozila.

1