Domaće tržište bogatije za kinesku marku Dongfeng

Tvrtka Auto Hrvatska proširila je ponudu i na velikog kineskog proizvođača, a prvi model koji nude je možda malo lošeg naziva za naše podneblje - Seres 3
Kineski automobili već se neko vrijeme nude i na domaćem tržištu, no to sada poprima neke nove konture. Naime, nakon što su neki stranci nudili ovakva vozila i kod nas, sada se takvog posla primila i domaća tvrtka koja ima dugogodišnje iskustvo u prodaji i servisiranju vozila, odnosno svemu vezano uz vozila. Tako je Auto Hrvatska, koja obilježava 70 godina postojanja, ostvarila suradnju s tvrtkom Chongqing Sokon Motor Company, velikim kineskim proizvođačem osobnih i lakih komercijalnih vozila.
-- tekst slijedi nakon oglasa --
Sada, na samom startu ove suradnje tu je iz osobnog programa dostupan model gradskog električnog vozila pod nazivom DFSK Seres 3. I dok neki proizvođači paze na to kako pojedino ime nekog modela djeluje na pojedinom tržištu, to ovdje i nije slučaj pa vjerujemo kako će većina ove modele nazivati nešto malo drukčije.
Za sada je tu samo jedan putnički model
Uglavnom, model Seres 3 navodno se može pohvaliti dosta bogatom opremom. Spominju virtualni kokpit, sjedala presvučena kožom, panoramski krov te parkiranje s kamerom od 360°. Tijekom punjenja baterije, ako je vozač odlučio ostati u vozilu, moguća je reprodukcija filmskih i TV aplikacija putem mobilnog uređaja na središnji zaslon kako bi se skratilo vrijeme čekanja dok se kapacitet baterije na napuni.
Koristi litij-željezo fosfatnu bateriju od 52 kWh, a što bi navodno trebalo osigurati domet od 353 kilometra po WLTP-u. Seres 3 dolazi s četverogodišnjim jamstvom na vozilo (ili do 100.000 km) i osmogodišnjim jamstvom na električne komponente i 70% kapaciteta baterije (ili 150.000 km).
AC punjač od tek 6,6 kW
Pokreće ga elektromotor od 120 kW / 163 KS te najvećeg okretnog momenta od 300 Nm. Navodi se kako ovaj model ima ubrzanje s mjesta do brzine od 100 km/h u 8,9 sekundi. Također, na CCS punjaču bi nadopuna od 20 do 80 posto kapaciteta baterije trebala biti gotova u 30 minuta. Doduše, potreban je superbrzi punjač jer se navedeni kapacitet ostvaruje pri maksimalnom punjenju od 92 kW. AC punjenje se ostvaruje pri tek 6,6 kW.
Riječ je o srednje velikim modelu dugom 438,5 centimetara s međuosovinskim razmakom od 265,5 cm. Seres 3 je širok 185 cm (bez retrovizora), te visok 165 cm. Teži 1650 kilograma. Početna cijena ovog modela iznosi 279.000 kuna. Kažu da ih sada na početku prodaje imaju dovoljno raspoloživih za trenutnu isporuku, dok će u slučaju brzog pražnjenja lagera vrijeme isporuke biti šest do sedam mjeseci. Kasnije se očekuje i model Seres 5 od 594 KS te s ubrzanjem od svega 3,5 s do 100 km/h.
Osigurana i servisna podrška
U ponudi su i dostavni modeli. Za sada je tu model DFSK Sokon EC35, koji je svojim dimenzijama teretnog prostora i nosivošću od 1000 kg pogodan za obavljanje gradskih dostava. Utovar je olakšan ugrađenim bočnim vratima s obje strane, dok je vozilo zbog svojih kompaktnih dimenzija jednostavan za parkiranje uz pomoć kamere za vožnju unatrag. Kombinirani doseg u gradskoj vožnji je 268 km po WLTP normi. Cijena starta na 231.250 kn. Očekuje se i dolazak modela DFSK Sokon EC31, koji će biti dostupan u opciji obične kabine za dvoje putnika, uz mogućnost raznih nadogradnji. Uz prodaju vozila, Auto Hrvatska je osigurala i servisni centar na lokaciji Radnička cesta 182 u Zagrebu.