Detalji o sljedećem, električnom, BMW-u M3: 4 motora i 1.300 KS

Naredna generacija kultnog BMW-a M3 najavljena je preliminarno za 2027. godinu. U ponudi će tada biti isključivo baterijsko-električna inačica, s "ludim" karakteristikama i neviđenim sustavom upravljanja snagom
Prvi čovjek razvoja vozila u BMW-u, Frank Weber, nedavno je javno govorio o budućnosti marke, pa se dotaknuo i jednog od najpoznatijih njihovih modela. Kultni sportski BMW M3, kako znamo otprije, doživjet će potpunu preobrazbu i elektrifikaciju u sljedećoj generaciji. Ona je najavljena za 2027. godinu, kako sada stvari stoje, a politika kompanije je da svaka verzija automobila s oznakom M mora biti moćnija od prethodne. Tako je pred električnim M3 velik i bitan zadatak: pokazati da i elektromotori mogu biti jednako uzbudljivi kao i klasični pogonski sustavi.
-- tekst slijedi nakon oglasa --
“Heart of Joy”
Osim simuliranja osjećaja mjenjača, koji bi se mogao naći unutar novoga M3, Weber kaže da će se inženjeri pobrinuti i da upravljanje budućim automobilom bude jedinstveno. On će imati četiri elektromotora, ukupne snage i do 1.300 KS. Za upravljanje tolikom snagom bit će zadužena posebna kontrolna jedinica, “Heart of Joy”, planirana za sve modele iz serije Neue Klasse. Ta će elektronika utjeloviti svih 20-30 godina iskustva kompanije, a osigurat će da M3 i dalje zadrži poznati karakter.
Ona će nuditi “lude” karakteristike, vrhunske performanse, kontrolu šasije i pogonskog sklopa, odnosno sve što je potrebno da se vozači i u električnom M3 osjećaju jednako uzbuđeno kao i do sada. Prva inačica spomenutog sustava ugrađivana je u hibridni i8 i tamo je mogla upravljati s četiri motora snage do 1 megavata, pa se očekuje i da bi novi M3 mogao imati usporedive specifikacije.
Kad je riječ o postojećim, benzinskim modelima, bit će tu i oko tri godine preklapanja. Plan je da se 6-cilindarski motor S58, koji se sada ugrađuje u M3, proizvodi do 2030. godine te da benzinska izvedba kultnog automobila bude dostupna barem do kraja desetljeća.