Dacia ostaje Dacia, još pristupačnija i više cool

Bigster Concept uz 4,6 metara duljine ulazak je rumunjske marke u veći, C-segment vozila, ali naravno uz zadržavanje povoljne cijene
U okviru strategije Renaulution donosimo glavne smjernice petogodišnjeg plana i Dacie. Stvorena je poslovne jedinice Dacia-Lada, a rumunjska će marka snažno povećati učinkovitost i konkurentnost svojih proizvoda, a pritom i proširiti ponudu. Dacia će ostati Dacia, no s daškom coola. A Lada, koja ostaje grubijan, nudit će pristupačne proizvode na temelju dokazanih tehnologija kojima cilja na pametne kupce.
-- tekst slijedi nakon oglasa --
Podsjetimo, Dacia je osnovana u Rumunjskoj 1968., a Grupa Renault kupila ju je te 2004. predstavila svijetu novi Logan. Dacia je prisutna u 44 zemlje, od kojih je većina u Europi i sredozemnoj regiji, a poznata je po izvrsnom omjeru cijene i kvalitete vozila. Zahvaljujući svojim kultnim modelima – Logan, Sandero i Duster – marka je ostvarila veliki tržišni uspjeh. Do danas je Dacia prodala više od 7 milijuna vozila.
Superučinkoviti poslovni model donosi optimizirane troškove dizajna, kao i povećanu učinkovitost. Tako će se ponuda rumunjske marke smanjiti s 4 platforme na jednu, s 18 oblika karoserije na 11, a prosječna proizvodnja povećati se s 0,3 milijuna primjeraka po platformi na 1,1 milijun primjeraka po platformi. Na hrvatsko tržište upravo je pristigla nova generacije Sandera, a osvježenje konkurentne ponude nastavlja se i dalje te napada C-segment vozila.
Tako će Dacia do 2025. godine u C-segmentu predstaviti 7 modela, nastavit će se oživljavanje legendarnih modela. Pored toga, tehnološki korak nastavlja se nižim emisijama CO2, i to oslanjanjem na poznatu ponudu Renault Grupe, uz LPG pogone za obje marke, te E-Tech za Daciju. U skladu s novim smjernicama Dacia je razotkrila konceptni model Bigster Concept, i najavljuje širenje na tržište vozila C-segmenta.
Modularna CMF-B platforma
‘Dacia ostaje vjerna sebi, stoga nudi pouzdana i autentična vozila koja pametnim kupcima jamče najbolji omjer cijene i kvalitete. Stvaranjem poslovne jedinice Dacia-Lada u potpunosti ćemo iskoristiti prednosti modularne platforme CMF-B te povećati učinkovitost, konkurentnost, kvalitetu i privlačnost naših proizvoda. Imat ćemo sve što nam je potrebno da markama otvorimo vrata viših segmenata, a u tome će nam posebno pomoći konceptno vozilo Bigster Concept,’ izjavio je Denis Le Vot, glavni direktor marki Dacia i Lada, povodom predstavljanja projekta Renaulution.
Vjeran Dacijinu stilu, Bigster Concept prostrano je i robusno vozilo koje je stvoreno za vožnju na otvorenom, po prašnjavim cestama te otkrivanju nepoznatog. Model utjelovljuje samu srž 4,6-metarskog SUV-a opremljenog samo onim najvažnijim. Bigster Concept Dacijin je način da C-segment učini pristupačnim većem broju kupaca. Naime, kupcima će biti dostupan po cijeni vozila iz nižeg segmenta.
DNK modela Bigster Concept protkan je snažnim vrijednostima marke: jednostavnost, iskrenost i autentičnost. Dimenzije modela Dacia Bigster Concept istovremeno su suvremene i bezvremenske. Na prvi pogled daju do znanja da je riječ o robusnom vozilu. Njegove jednostavne linije ulijevaju povjerenje. Nema ničeg obmanjujućeg na njemu. Kupci dobivaju ono što vide.
Izdašne vanjske dimenzije obećanje su iznimno prostrane unutrašnjosti. Svjetlosni potpis u obliku slova Y sada je širi kako bi se naglasila upečatljivost i odvažan stav SUV-a, dok tamnozelena boja naglašava pustolovni duh. Izgleda kako nam je Dacija na ovom konceptu prikazala kako će modernizirati svoj logo.
Bez suvišne opreme, bez kromiranih umetaka i dodataka u imitaciji aluminija, Bigster Concept originalno je vozilo sazdano na načelima vjerodostojnosti. Zato su, primjerice, vanjske zaštitne obloge izrađene isključivo od reciklirane plastike. Buduća perjanica Dacijine ponude bit će dostupna s pogonom na alternativne izvore energije i hibridnim motorima. Kao što dokazuje Bigster Concept, Dacia svojim kupcima pruža jednostavno, istinsko sredstvo za bijeg u pustolovinu, bez nepotrebnih detalja.