Continental razvija polusuhe i suhe kočnice za moderne automobile

Continental razvija polusuhe i suhe kočnice za moderne automobile

Continental je objavio kako će budućnost kočenja u automobilima biti "suha", bez kočione tekućine. Nju će zamijeniti novo, elektromehaničko rješenje, s prvom primjenom već od 2025. godine

Automobilske kočnice, do sada uvelike ovisne o hidrauličkim sustavima, mogle bi u budućnosti biti zamijenjene sasvim novim rješenjem, koje se razvija u Continentalu. Ova kompanija objavila je da je do sada zaprimila narudžbe u vrijednosti 2 milijarde američkih dolara za svoj projekt “suhih” kočnica Future Brake Systems.

-- tekst slijedi nakon oglasa --

Brake-by-wire

Istodobno su objavili da je postignut velik napredak u razvoju te tehnologije, stvaranjem funkcionalnih elektromehaničkih kočnica za stražnje kotače. One rade bez kočione hidraulične tekućine, na potpuno “suhom” brake-by-wire principu. Za sada su namijenjene tek stražnjim kotačima, dok će prednji ostati na hidrauličnom sustavu. Stoga se novi koncept naziva “polusuhim”, a bit će ugrađen u prve serijske automobile do 2025. godine. U serijsku će ga proizvodnju tada staviti jedan sjevernoamerički proizvođač automobila, kažu iz Continentala.

Continental ovime pokazuje svoju spremnost za veliku transformaciju koja se događa u autoindustriji, poručili su ovom prigodom. Uz elektrifikaciju pogona i digitalizaciju svih sustava, značajno se mijenja i arhitektura vozila. Kočioni sustavi postaju sve “pametniji” kako bi zadovoljili potrebe automatizirane vožnje, a time se povećava i sveukupna sigurnost prometa. Iz tog će razloga kočnice iz programa Future Brake Systems biti namijenjene samo automobilima na novim platformama.

Ovaj sustav daje proizvođačima automobila fleksibilnost u razvoju hardvera i softvera za vozila. Plan za budućnost još je ambiciozniji – do treće inačice ove će kočnice biti prilagođene i za prednje kotače, pa će tako automobili moći imati potpuno “suhe” i modularne kočione sustave, donoseći još veću slobodu inženjerima i dizajnerima u kreiranju nove arhitekture za vozila budućnosti.

Podijeli:
1