Citroën s novim C5 želi redefinirati pojam limuzine

Pred Citroënom je period daljnjeg profiliranja marke u kojem Grupa PSA želi da stvoriti jedinstven, prepoznatljiv i moderan brand koji će svojim kupcima ponuditi u mnogočemu posebna vozila. Jedan od glavnih koraka u tom projektu će biti i novi C5, odnosno nova limuzina.
-- tekst slijedi nakon oglasa --
Većina proizvođača glavni naglasak trenutno stavlja na SUV-ove i crossovere, slično kao i Grupa PSA, no u Citroënu vjeruju da ozbiljan proizvođač svojom ponudom mora biti prisutan u svim glavnim segmentima pa i u onom limuzinskom koje u posljednje vrijeme bilježi pad u odnosu na spomenute “povišene” modele.
Jedan od vodećih citroenovih ljudi Xavier Peugeot je izjavio da je klasična limuzina u Europi “gotovo pa mrtva” te da je potrebno redefinirati ovaj segment i učiniti ga modernim i atraktivnim poput SUV-ova. Kako to točno planira učiniti za sada nije poznato, no rekao je da je potrebno određene značajke SUV-ova prenijeti u druge segmente jer “klasična limuzina više ne prolazi.”
Za novi C5 se pretpostavlja kako će se dizajnom ugledati na konceptni CXperience, a što će još ponuditi svojim kupcima za sada nije poznato. Svakako se može očekivati napredni i udobni ovjes te bogata sigurnosna i infotainment oprema, no za sada je o tome prerano govoriti. Naime, još uvijek nije poznato kada bi budući C5 trebao stići na tržište, a ovisno o tome će ovisiti i izbor pogonskih sklopova.
Inače, neki analitičari pretpostavljaju kako vladavina SUV-ova neće još dugo trajati, a glavni neprijatelji su im ekonomičnost, odnosno hibridni i električni pogoni, te autonomna vožnja koja bi trebala povećati sigurnost u prometu, a time eliminirati potrebu kupaca za “velikim i sigurnim” automobilom. Peugeot je istaknuo upravo autonomno upravljanje kao jedan od potencijalnih glavnih naglasaka kod prodaje budućih limuzina.