Citroën predstavio C5 Aircross s novim sustavom ovjesa

Nakon što su prije koji dan “procurile” prve fotografije novog citroenovog crossovera, francuski je proizvođač sada i službeno na šangajskom auto salonu predstavio C5 Aircross. Ova produkcijska verzija je ostala vrlo vjerna ranijem konceptu Aircross koji je predstavljen još 2015, a novitet će predstavljati vrlo važan korak naprijed u daljnjem razvoju citroenove ponude.
-- tekst slijedi nakon oglasa --
Naime, ovaj model je opremljen novim inovativnim ovjesom pod nazivom Progressive Hydraulic Cushions. Prema navodima proizvođača ovi “progresivni hidraulički jastuci” zamjenjuju konvencionalne amortizere, opruge i mehaničke graničnike s dva hidraulička graničnika za svaku jedinicu, jedan za kompresiju i jedan za povratni hod, te osiguravaju “jedinstvenu razinu komfora i udobnosti karakterističnu za jedan Citroën”.
Nadalje, proizvođač tvrdi i kako će C5 Aircross svojim putnicima u odnosu na svoje dimenzije i međuosovinski razmak od 2730 mm ponuditi relativno najveću ponudu prostora unutar putničke kabine. Glavne elemente kokpita čine više-funkcijski ergonomski upravljač, 12-inčna digitalna instrumentna ploča, 8-inčni središnji zaslon kao središte infotainment sustava te razni drugi detalji skladno i moderno uređenog interijera.
Vanjski dizajn je nekonvencionalan i jasno slijedi smjer zadan modelima C4 Cactus i novim C3. Atraktivnosti će pored raznih ne baš uobičajenih elemenata svakako doprinijeti i razne kombinacije boja, razni naplaci veličine između 17 i 19 cola i slične mogućnosti personalizacije izgleda ovog automobila.
Ovaj se automobil dakako temelji na PSA-ovoj EMP2 platformi i za sada su za kinesko tržište potvrđena dva benzinska motora snage 170 i 205 KS uparena sa 6-stupanjskim automatskim mjenjačem, a potvrđen je i dolazak plug-in hibridne verzije s e-AWD sustavom pogona na sva četiri kotača i kombinirane snage nešto veće od 300 KS. Ovaj će model svojim korisnicima navodno ponuditi i 60-ak kilometara električne autonomije.
Izvedbe s pogonom na prednje kotače će biti opremljene sustavom Grip Control koji će nuditi nekoliko načina rada pogonskog sklopa, odnosno: Standard, Sand, Off-road, Snow i ESP OFF. Uz to ovaj će automobil biti opremljen i raznim drugim sustavima pomoći vozaču te naprednim infotainment sustavom.
Dolazak ovog automobila na kinesko tržište se očekuje do kraja ove godine, dok će europski kupci na njega pričekati do druge polovice sljedeće godine. Ponuda motora europske verzije će biti nešto bogatija, odnosno trebala bi uključivati slabije benzince te nekoliko dizelskih motora.