Citroën najavio elektrifikaciju dostavnog modela Jumpy

Citroën najavio elektrifikaciju dostavnog modela Jumpy

Citroën sprema veliku električnu ofenzivu kojom namjerava elektrificirati cjelokupnu ponudu svojih vozila do 2025. Ova će ofenziva bitno pridonijeti rastu marke te će podjednako zahvatiti laka gospodarska i osobna vozila.

Sljedeći korak u strategiji elektrifikacije predstavljanje je posve električne izvedbe modela Jumpy koje se očekuje u 2020. Ovaj će se model isticati novim rješenjima Grupe PSA u području električne mobilnosti, a 2021. pridružit će mu se i posve električna inačica novog dostavnog Citroën Berlingo.

Elektrifikacija svih lakih gospodarskih vozila

Citroën je trnutačno šesti najveći proizvođač automobila u Europi, s tržišnim udjelom od 9,2 %. To prvenstveno duguje svojim teretnim modelima vozila, od dostavnog Berlinga do modela Jumper i Jumpy, koji se svojom praktičnošću i nenadmašnom udobnošću izdvajaju iz gomile. Nadahnuti su stvarnim potrebama te nude brojne prilagodbe po mjeri poslovnih kupaca.

Potaknut novim načinima uporabe i željom da doprinese energetskoj tranziciji, Citroën je odlučio elektrificirati čitavu gamu svojih lakih gospodarskih vozila. Ponuda će biti prilagođena poslovnim kupcima. U naredne dvije godine Citroën će iskoristiti stručnost grupe PSA kako bi elektrificirao ponudu svojih vozila te će predstaviti posve električni Jumpy (2020.) i posve električni novi dostavni Berlingo (do 2021.). Elektrifikacija će zahvatiti laka gospodarska i osobna vozila.

Jumpy: električni kompaktni fugron prvi je na redu

Citroën Jumpy predstavljen je 2016. te je od tada prodan u više od 135.000 primjeraka. Kako bi dostavnim službama ponudio konkretna rješenja u pogledu mobilnosti u gradskim, ali i ruralnim područjima – zahvaljujući dometu koji vozačima omogućuje pokrivanje gotovo čitavog terena – Citroën će 2020. svoju ponudu upotpuniti posve električnom inačicom ovog kompaktnog furgona.

Električna inačica modela Jumpy temelji se na platformi EMP2 Grupe PSA koja omogućuje ugradnju motora s unutarnjim izgaranjem ili električnog motora te će biti dostupna s dvije razine dometa za veću udobnost i bezbrižnost poslovnih kupaca:

  • 200 km prema podacima ispitnog postupka WLTP za bateriju snage 50 kWh
  • 300 km prema podacima ispitnog postupka WLTP za bateriju snage 75 kWh

Predstavljanjem novog modela Jumpy 2020., Citroën namjerava postaviti novo mjerilo u segmentu električnih kompaktnih kombija.

“Tijekom svojih sto godina postojanja, Citroën je gotovo 90 godina posvetio proizvodnji lakih električnih vozila. Citroën, važan akter energetske i inspiriran potrebama poslovnih korisnika, danas predstavlja veliku proizvodnu ofenzivu kojom namjerava elektrificirati čitavu ponudu svojih lakih gospodarskih vozila. Do 2021. namjeravamo predstaviti električne inačice svih kompaktnih furgona u ponudi, profitirajući vrhunskom stručnošću Grupe PSA kako bismo nadopunili gamu vozila pokretanih učinkovitim motorom s unutarnjim izgaranjem”, poručio je Laurence Hansen, predsjednik odjela za planiranje proizvoda i proizvodne strategije marke Citroën.

Podijeli:
1