Citroën je dosegnuo 10 milijuna fanova na Facebooku

Prešavši brojku od 10 milijuna fanova na Facebooku, Citroën je još jednom pokazao bliski odnos koji ova francuska marka održava sa svojom zajednicom na društvenim mrežama. Ta je bliskost svakog dana sve veća zahvaljujući animacijama Marke na Facebooku, kao što su:
-- tekst slijedi nakon oglasa --
- prvo predstavljanje vozila u Francuskoj u formatu Facebook Immersive Canvas,
- kreiranje stranice na Facebooku posvećene novom Citroënu C3, na kojoj sam automobil prepričava svoje doživljaje od lansiranja
- za novi Citroën C3 je napravljen prvi konfigurator vozila na Facebooku koji je 100% mobilan
Ta se bliskost dodatno povećala od svjetske premijere ugrađene i internetski povezane kamere, koja je integrirana u novi C3. S kamerom ConnectedCAM, smještenom u gornjem dijelu vjetrobranskog stakla, Citroën poziva svoje putnike da objave slike i videozapise na društvenim mrežama.
Citroën danas okuplja 10 milijuna obožavatelja! Ta simbolična brojka oslikava dinamiku marke. Ovom je prilikom Citroën zahvalio svakom obožavatelju – na njegovoj stranici na Facebooku pojavilo se srce koje kuca kao iznenađenje za sve one koji ga kliknu jer usmjerava upravo na profil svakog obožavatelja. Više saznajte više na ovoj poveznici.
Marka sada ukupno ima 13 milijuna obožavatelja na društvenim mrežama diljem svijeta.