BMW predstavio svoj prvi M3 Touring

BMW predstavio svoj prvi M3 Touring

Viša srednja klasa BMW-ovih premium obiteljskih automobila visokih performansi dobila je novu karoserijsku izvedbu: prvi karavanski M model BMW-ove kultne "trojke"

U današnje vrijeme, kada se većina napora kod proizvođača automobila okreće elektrifikaciji, štedljivosti te predstavljanju raznih gradskih SUV-ova, a motori s unutarnjim izgaranjem i karavani polako izumiru – kao pravo je iznenađenje stigla objava iz BMW-a. Oni su, naime, odlučili krenuti donekle “protiv struje” i ostati vjerni svojoj klasičnoj publici, pa su na tržište izbacili prvi karavanski model serije 3 u “nabrijanoj”, M izvedbi.

-- tekst slijedi nakon oglasa --

Nova karoserijska varijanta BMW-a M3 spaja izraženi sportski karakter, praktičnost, istaknuti i prepoznatljivi dizajn, ali i zavidne performanse. Prvi model donosi 6-cilindarski M TwinPower Turbo s 510 KS, 8-stupanjski M Steptronic prijenos, pogon na sve kotače te poznatu xDrive tehnologiju.

Službeno ime ovog modela tako je BMW M3 Competition Touring with M xDrive, a javnosti je prvi puta otkriven na ovogodišnjem Festivalu brzine u Goodwoodu. Izvana ovaj sportski karavan odlikuje ekstravagantan izgled, koji ne možete zamijeniti za neki drugi model, karakteristični predimenzionirani “bubrezi” na prednjoj masci, veliki bočni otvori za zrak, istaknuti lukovi blatobrana te velike ispušne cijevi straga.

Pogledamo li performanse, ističu se ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,6 sekundi, a do 200 km/h za 12,9 sekundi. Najviša brzina ograničena je na 250, odnosno 280 km/h u posebnom paketu opreme M Driver’s Package.

Kokpit je moderan i u skladu s današnjim vremenom, pa ga karakterizira veliki zakrivljeni zaslon pred vozačem uz čiste dizajnerske linije sportskog karaktera. Dijagonala informacijskog zaslona je 12,9, a drugog kontrolnog zaslona 14,9 inča. Sjedala su dostupna u klasičnoj varijanti ili pak načinjena od ugljikovih vlakana, zbog uštede na masi. Prtljažnik ovog sportaša može se preklapanjem sjedala proširiti do čak 1.510 litara.

Od sustava pomoći vozaču tu su M Traction Control, M Drive Professional, M Drift Analyser i M Laptimer – sve opcije namijenjene sportskoj vožnji, uz tri glavna načina rada: Road, Sport ili Track (za cestu, sport ili pistu). Dakako, M3 Touring donosi i svu silu digitalizacije uz CarPlay i Android Auto, povezivost na 5G mreže i kontrolu putem aplikacije My BMW.

Narudžbe za BMW M3 Touring bavarska će kompanija otvoriti u rujnu, dok su početak serijske proizvodnje i puno tržišno lansiranje zakazani za studeni ove godine. Proizvodnja će se odvijati paralelno s modelom M3 Sedan u BMW-ovim pogonima u Münchenu.

YouTube MP3 - Hotmail
1