BMW predstavio M4 CS

BMW-ov odjel M GmbH predstavlja još jedno ekskluzivno i ograničeno izdanje modela u obliku M4 CS. Ovaj model popunjava prazninu u ponudi između M4 Coupé sa Competition paketom i modela M4 GTS, beskompromisno usmjerenog na stazu.
-- tekst slijedi nakon oglasa --
Sa svojim naglašenim sportskim imidžem, novi M4 CS nastavlja desetljeće dugu tradiciju uspješnih posebnih M izdanja koja je započela 1988. s modelom M3 Evolution (E30). Novi M4 CS će se sastavljati u BMW-ovoj tvornici u Münchenu.
Ujedno, kroz model M4 CS, BMW M GmbH uvodi novu nomenklaturu za svoje modele. Competition verzije pojačanih performansi bit će smještene iznad standardnih M modela. Zatim dolaze posebna izdanja CS. Smješteni na vrhu su “image makeri” maksimalnih performansi koji prikazuju jasan natjecateljski karakter, ali su u potpunosti legalni za javni promet.
U modelu M4 CS 3,0-litreni motor visokih performansi podiže snagu modela M4 sa Competition paketom za 10 KS, do 460 KS. Najmodernija M TwinPower Turbo tehnologija omogućuje modelu M4 CS ulazak u kategoriju ispod četiri sekunde pri ubrzanju od 0 do 100 km/h zaustavljajući štopericu na 3,9 sekundi. Najveća brzina modela M4 CS, koji serijski dolazi s paketom M Driver, elektronički je ograničena na 280 km/h.
Sa svoja dva Monoscroll turbopunjača, hladnjakom zraka, visokopreciznim sustavom ubrizgavanja, Valvetronic promjenjivim radom ventila i dvostrukim sustavom VANOS, ovaj 6-cilindrični redni pogonski stroj odiše snagom ali i učinkovitošću (8,4 l/100 km, 197 g/km CO2).
BMW M4 CS je standardno opremljen 7-stupanjskim mjenjačem s dvjema spojkama i sustavom Drivelogic (M DCT). Ovaj najmoderniji prijenos ima poseban hladnjak za ulje i omogućuje automatske promjene stupnjeva prijenosa te ručne, pomoću poluga na upravljaču.
Ovjes novog BMW-a M4 CS temelji se na onome modela M4 sa Competition paketom te koristi aluminijska ramena. Smanjivanjem neovješene mase povećana je vozna dinamika, a M4 CS je standardno opremljen prilagodljivim M ovjesom. Dakako, BMW M4 CS je testiran na najzahtjevnijoj testnoj stazi na svijetu, legendarnoj Nürburgring Nordschleife. Vrijeme kruga od 7 minuta i 38 sekundi stavlja ga u kategoriju supersportskih automobila.
DSC sustav koji uključuje dinamički način rada i aktivni diferencijal osiguravaju najbolje moguće prijanjanje u svim uvjetima vožnje. Vozač ima mogućnost podešavanja postavki upravljača i ovjesa svojim osobnim željama ili zahtjevima tijekom vožnje. U tu svrhu, može se odabrati jedan od tri načina vožnje (Comfort, Sport i Sport +).
Naplaci od lake legure dimenzija od 9J x 19 / 10J x 20) su osmišljeni isključivo za M4 CS i standardno opremljeni gumama Michelin Pilot Sport Cup 2 (265/35 R19 / 285/30 R20). Ove semi-slick gume, koje su također legalne za javne prometnice, pružaju vrhunsko prijanjanje i bočnu stabilnost pri velikim brzinama na stazi, kao i optimalnu trakciju u oštrim zavojima. M4 CS se također može naručiti s cestovnim gumama Michelin Sport bez ikakvih dodatnih troškova.
U unutrašnjosti, sportska sjedala presvučena kožom i Alcantarom nagovještavaju dinamičan uku. Između serijskih detalja unutrašnjosti treba izdvojiti automatski klima uređaj, BMW HiFi Professional sustav prilagođen akustičnim zahtjevima ovog modela i navigacijski sustav Professional.