BMW otkrio pojedinosti o novom M3

Prije svega vrijedi reći kako će novi BMW M3 službenu premijeru imati na ovogodišnjem izdanju frankfurtskog auto salona koji će svoja vrata otvoriti 10. rujna. Za očekivati je da će online predstavljanje biti održano i koji tjedan ranije. U svakom slučaju, do tada nam predstoji pola godine čekanja, no u BMW-u su odlučili polako krenuti s najavnom kampanjom.
-- tekst slijedi nakon oglasa --
Za sada nema nikakvih teasera, no šef planiranja proizvoda u BMW M-u Carsten Pries je otkrio par tehničkih pojedinosti o ovom vozilu koje će biti konkurencija AMG-ovom C 63, alfinoj Giuliji Quadrifoglio i sl. Točnije, Pries je podijelio par informacija o motoru koji će pokretati novi M3.
Kako se i očekivalo srce novog M3 će činiti novo razvijeni 3,0-litreni redni 6-cilindrični motor koji je predstavljen s modelima X3 M i X4 M. U svojoj osnovnoj izvedbi ovaj pogonski stroj pod oznakom S58 će razvijati snagu od 352 kW, odnosno 478 KS te najveći okretni moment od 600 Nm. Kupcima će biti dostupan i M3 Competition, a u toj izvedbi će ovaj pogonski stroj razvijati snagu od 375 kW, odnosno 510 KS te isti najveći okretni moment od 600 Nm.
Motor će stadnardno biti uparen s 8-stupanjskim utomatskim mjenjačem te xDrive sustavom pogona na sva četiri kotača. Jedna od glavnih razlika između limuzinskog M3 i njegovih viših bratića će biti upravo u sustavu xDrive. Naime, novi M3 će dobiti način rada pogona na stražnje kotače kojeg će preuzeti od većeg M5. M crossoveri nemaju tu značajku u oprei.
Nadalje, M5 će modelu M3 posuditi i svoj elektronički nadzirani upravljač prilagođen manjem i lakšem vozilu. Usput, očekuje se kako će novi M3 težiti oko 1600 kg. M3 će od većeg M5 posuditi i sustav aktivnog ovjesa, a od spomenutih crossovera će biti posuđene standardne te opcijske carbon-keramičke kočnice.
Na kraju dodajmo kako će se u ponudi vrlo vjerojatno naći i M3 CS sa stražnjim pogonom i ručnim mjenjačem.