Audi u prodaju pustio Q3 Sportback i osvježeni A4

Dinamičnost modela Q3 Sportback naglašava tri centimetra niža silueta, pa ga s razlogom mnogi nazivaju i 'mini Q8'
Audi je na domaće tržište uveo novi model Q3 Sportback te osvježeni A4.
-- tekst slijedi nakon oglasa --
Za prvospomenuti model mnogi govore kako je riječ o mini verziji modela Q8, a riječ je o dinamičnijoj izvedbi dobro znanog modela Q3. Q3 Sportback je od obične izvedbe duži 16 milimetara, uži 6 i niži 29 mm, no bez obzir na to, nije došlo do promjena prostora u putničkoj kabini, pogotovo ne u širinu ili duljinu. Naime, maloprije navedene razlike odnose se prvenstveno na promjene eksterijera, kao što su branici pa je i prtljažnik ostao na istoj razini od 530 litara a taj prostor preklapanjem naslona stražnjih sjedala raste na 1400 l.
Za putnike u stražnjem redu pripremljena su tri zasebna sjedala koja se uzdužno mogu pomicati 13 cm, a na njima ne nedostaje komfora, kao i na prednjim sjedalima. Kompaktni SUV novim je izdanjem dobio i sasvim novu publiku, ali i mogućnost veće borbe s izravnim konkurentima kao što su BMW X2, Porsche Macan ili pak Range Rover Evoque.
Dizgitalizacija putničke kabine
U skladu s posljednjim trendovima, putnička kabina donosi vrlo zavidnu razinu digitalizacije. Tako već osnovni model dolazi uz digitalnu kombiniranu instrumentnu ploču s 10,25-inčnim zaslonom, dok je na središnjem grebenu postavljen 10,1-inčni zaslon osjetljiv na dodir. U slučaju da to nije dovoljno, Audi je osigurao i virtualni kokpit plus s 12,3-inčnim HD zaslonom.
Ne treba niti spominjati kako je nova karoserijska izvedba opremljena brojnim sustavima aktivne i pasivne sigurnosti, a s obzirom na to da se Audi diči sportskim duhom, serijski dolazi sportski vozni postroj koji osigurava dobru trakciju. Vozač ima mogućnost odabira načina vožnje putem Audi drive select funkcije, i to uz šest preddefiniranih postavki.
S line paket opreme
Ponudu otvara 35 TFSI, odnosno 1,5-litreni benzinac sa 150 KS, dok vrh ponude čini 45 TFSI quattro S tronic koji iz dvolitrenog turbobenzinskog motora osigurava 230 KS koji putem 7-stupanjskog S tronic mjenjača moment prenosi na sva četiri kotača. 35 TDI S tronic početna je izvedba dizelskih opcija, odnosno dvolitreni TDI motor od 150 KS upregnut 6-stupanjskim ručnim mjenjačem i quattro pogonom.
Bez pogona na sva četiri kotača dostupna je izvedba upregnuta 7-stupanjskim S tronic mjenjačem, dok vrh ponude čini 40 TDI quattro S tronic sa 190 KS. Sve izvedbe odmah su dostupne i u S line liniji.
LED svjetla na A4
Kao što smo već spomenuli, drugi Audijev novitet je osvježeni A4 koji je napravljen u nešto većem dizajnerskom obujmu pa bi neki mogli reći kao je ustvari riječ o novoj generaciji, iako nije… Ono što odmah upada u oči je novi prednji dio vozila. Sad LED prednja svjetla serijski stižu u svim razinama opremljenosti, a kupcima mogu odabrati i Matrix LED svjetla koja se automatski prilagođavaju okolini i situaciji u prometu. I na bočnim dijelovima vidljive su neke nove linije, dok je straga sad veća sličnost s većim modelima, A6 i A8.
Dok je veće osvježenje pripremljeno za eksterijer, putnička kabina nije doživjela tako opsežne vizualne promjene, no u kabini više nema okruglog MMI kontrolera kojim se upravljalo infotainment sustavom. Zamijenio ga je napredniji MMI touch infotainment sustav – bogatiji funkcijama i jednostavniji za upotrebu.
Uz serijski MMI Radio plus na vrhu središnjeg grebena je 10,1-inčni ekran osjetljiv na dodir, a početni model dolazi uz automatski klima uređaj, tempomat… Serijski dolazi s analognom instrumentnom pločom na kojoj je i 5-inčni monokromatski zaslon s podacima putnog računala, dok se uz doplatu nude 12,3-inčni digitalni instrumenti s HD zaslonom.
Brojni turbomotori
Birati možete između osam turbomotora. Većina motora ima mild-hibrid tehnologiju zbog koje automobil u prosjeku troši 0,3 litre manje na 100 prijeđenih kilometara. Benzinci su dvolitreni četverocilindraši, i to 35 TFSI sa 150 KS, koji se može odabrati i uz S tronic mjenjač, a koji je jedina opcija kod 40 TFSI motora od 190 KS. 30 TDI je početni dizelaš, a pogoni ga dvolitreni turbodizelaš od 136 KS.
Iduća izvedba istog motora je 35 TDI S tronic sa 163 KS, dok 40 TDI S tronic ima 190 KS, a svi rabe 7-stupanjski S tronic mjenjač, s time da se ovaj potonji može odabrati uz quattro pogon. Vrh ponude čini 45 TDI quattro tiptronic, 6-cilindraš s 231 KS uz 8-stupanjski tiptronic mjenjač.
Svi se modeli pored osnovnog A4 izdanja mogu odabrati i u bogatijem Advanced paketu, ali i sportski nastrojenom S-lineu. Pripremljena su i tri posebna, akcijska paketa opreme Select, Advanced+ i S line+ koji uz manju nadoplatu nude mnogo više opreme.
Naravno, pored limuzine, u ponudi je odmah i karavanski Avant model te Allroad Quattro. Kome neki od ovih modela nije dovoljan, tu je i S4 koji je u najnovijem izdanju opremljen potpuno novim 3,0 V6 TDI motorom s električnim kompresorom i respektabilnih 347 KS. Iz mirovanja do brzine od 100 km/h stiže za samo 4,8 sekundi.
Audi Q3 Sportback
model | oprema | snaga | cijena do reg. |
izvedbe s benzinskim motorima | |||
35 TFSI | Q3 | 110 kW (150 KS) | 276.734 kn |
45 TFSI quattro S tronic | Q3 | 169 kW (230 KS) | 375.959 kn |
35 TFSI | S line | 110 kW (150 KS) | 298.978 kn |
45 TFSI quattro S tronic | S line | 169 kW (230 KS) | 399.145 kn |
izvedbe s dizel motorima | |||
35 TDI S tronic | Q3 | 110 kW (150 KS) | 317.000 kn |
35 TDI quattro | Q3 | 110 kW (150 KS) | 344.036 kn |
40 TDI quattro S tronic | Q3 | 140 kW (190 KS) | 360.388 kn |
35 TDI S tronic | S line | 110 kW (150 KS) | 339.845 kn |
35 TDI quattro | S line | 110 kW (150 KS) | 368.272 kn |
40 TDI quattro S tronic | S line | 140 kW (190 KS) | 383.381 kn |
Audi A4 limuzina
model | oprema | snaga | cijena do reg. |
izvedbe s benzinskim motorima | |||
35 TFSI | A4 | 110 kW (150 KS) | 277.625 kn |
35 TFSI S tronic | A4 | 110 kW (150 KS) | 294.948 kn |
40 TFSI S tronic | A4 | 140 kW (190 KS) | 333.175 kn |
35 TFSI | Advanced | 110 kW (150 KS) | 287.949 kn |
35 TFSI S tronic | Advanced | 110 kW (150 KS) | 305.722 kn |
40 TFSI S tronic | Advanced | 140 kW (190 KS) | 339.358 kn |
35 TFSI | S line | 110 kW (150 KS) | 308.146 kn |
35 TFSI S tronic | S line | 110 kW (150 KS) | 326.539 kn |
40 TFSI S tronic | S line | 140 kW (190 KS) | 360.383 kn |
izvedbe s dizel motorima | |||
30 TDI S tronic | A4 | 100 kW (136 KS) | 310.737 kn |
35 TDI S tronic | A4 | 120 kW (163 KS) | 329.045 kn |
40 TDI S tronic | A4 | 140 kW (190 KS) | 341.779 kn |
40 TDI quattro S tronic | A4 | 140 kW (190 KS) | 374.391 kn |
45 TDI quattro tiptronic | A4 | 170 kW (231 KS) | 387.947 kn |
30 TDI S tronic | Advanced | 100 kW (136 KS) | 321.388 kn |
35 TDI S tronic | Advanced | 120 kW (163 KS) | 339.388 kn |
40 TDI S tronic | Advanced | 140 kW (190 KS) | 347.512 kn |
40 TDI quattro S tronic | Advanced | 140 kW (190 KS) | 380.113 kn |
45 TDI quattro tiptronic | Advanced | 170 kW (231 KS) | 404.923 kn |
30 TDI S tronic | S line | 100 kW (136 KS) | 342.128 kn |
35 TDI S tronic | S line | 120 kW (163 KS) | 360.313 kn |
40 TDI S tronic | S line | 140 kW (190 KS) | 368.262 kn |
40 TDI quattro S tronic | S line | 140 kW (190 KS) | 400.998 kn |
45 TDI quattro tiptronic | S line | 170 kW (231 KS) | 431.752 kn |