Audi Q4 e-tron – najava skorog proširenja električne obitelji

Audi je u Ženevi najavio daljnje proširenje svoje predstavljanjem najavne studije Q4 e-tron. Naime, ovaj koncept najavljuje dolazak produkcijske izvedbe s električnim pogonskim sklopom koja će se pridružiti ostatku e-tron linije.
-- tekst slijedi nakon oglasa --
Vizualno je očito riječ o članu audijeve modelne obitelji, kako izvana tako i iznutra. Također, Q4 e-tron donosi i nekoliko svojih novosti koje će postati dio budućih članova ingolstadtske električne obitelji SUV-ova. S obzirom da je riječ o konceptu veliki kotači se podrazumijevaju, kao i LED rasvjeta i sl, no ovaj koncept nije opremljen kamerama, već klasičnim retrovizorima.
Unutrašnjost dolazi opremljena s posljednjom izvedbom audijevog Virtual kokpita, odnosno s digitalnom instrumentnom pločom te velikim 12,3-inčnim središnjim zaslonom infotainmenta. Putnička kabina je vrlo prostrana zbog električnog pogonskog sklopa, odnosno izostanka središnjeg tunela, a tu je i međuosovinski razmak od 2,77 m. Dodajmo i da mu dimenzija iznose 4,59 x 1,90 x 1,61 m te da se radi o vilu temeljenom na VW-ovoj platformi MEB.
Audi Q4 e-tron pokreće par električnih motora kombinirane snage 225 kW, odnosno 306 KS. Od toga 150 kW i okretni moment od 310 Nm dolazi od stražnjeg motora, dok prednji motor pridonosi sa 75 kW i najvećim okretnim momentom od 150 Nm.
Nadalje, ovo je model s pogonom na sva četiri kotača, a zahvaljujući ekspresnoj isporuci momenta moći će ubrzati do 100 km/h za 6,3 sekunde, dok mu je najveća brzina elektronički ograničena na 180 km/h. Puno važniji podatak je da će zbog svoje 82 kWh baterije (510 kg) ovaj automobil svojim putnicima omogućiti autonomiju od preko 450 km (WLTP). Također, baterija se zahvaljujući sustavu brzog punjenja (do 125 kW) može napuniti do 80% kapaciteta za tridesetak minuta.
Audi Q4 e-tron će ući u serijsku proizvodnju prije kraja 2020. kao peto električno pokretano vozilo pod značkom Audija. Njemački je proizvođač potvrdio kako će vizualne razlike između ove studije i konačnog serijskog modela biti minimalne.