Audi predstavio novi RS 6 Avant!

Sportski karavani visokih performansi su jedan od zaštitnih znakova proizvođača iz Ingolstadta pa je stoga uvijek značajna vijest kada Audi predstavi jedan takav model. Ovaj put je riječ o predvodniku tog dijela audijeve ponude, odnosno o modelu RS 6 pa je time oduševljenje poklonika “gospodara prstenova” još i veće.
Sportski karavani visokih performansi su jedan od zaštitnih znakova proizvođača iz Ingolstadta pa je stoga uvijek značajna vijest kada Audi predstavi jedan takav model. Ovaj put je riječ o predvodniku tog dijela audijeve ponude, odnosno o modelu RS 6 pa je time oduševljenje poklonika “gospodara prstenova” još i veće.
-- tekst slijedi nakon oglasa --
Novi RS 6 Avant pokreće 4,0-litreni bi-turbo V8 snage 441 kW, odnosno 600 KS te najvećeg okretnog momenta od 800 Nm. Motor je uparen s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem te quattro sustavom pogona na sva četiri kotača. Uz ovaj pogonski sklop RS 6 Avant će do 100 km/h ubrzati za svega 3,6 sekundi, dok će mu najveća brzina biti elektronički ograničena na “njemačkih” 250 km/h. Dostupan će biti paket Dynamic koji će najveću brzinu podići na 280 km/h, a s paketom Dynamic Plus i na 305 km/h.
Ovaj karavan je opremljen s posebno prilagođenim zračnim ovjesom i sportskim diferencijalom koji će “dodatno poboljšati svladavanje zavoja aktivnom raspodjelom okretnog momenta između stražnjih kotača.” Tu je i unaprijeđeni upravljački sustav koji će vozača oduševiti “izravnošću i komunikativnošću.” Kupcima će biti dostupan RS sportski ovjes sa sustavom Dynamic Ride Control.
Sustav Drive Select ovog automobila će svom vozaču nuditi čak šest načina rada. Prva četiri su uobičajena i riječ je o načinima Auto, Comfort, Dynamic i Efficiency, a tu su još i RS1 te RS2. Ova dva potonja načina rada su individualno prilagodljiva, a vozač ih izabire putem RS Mode prekidača na upravljaču.
Što se vanjštine tiče jasni su utjecaji modela A6 i S6 Avant, no dakako tu je i cijeli niz jedinstvenih elemenata koji će ovaj automobil učiniti posebnim, što on uistinu i jest. Prvenstveno tu mislimo na agresivniji aero paket, nove kotače u kojima se kriju veliki carbon-keramički diskovi, nove završetke ispuha, svjetlosni potpis i sl.
Unutrašnjost je u velikoj mjeri prenijeta iz standardnog modela, no pojedini detalji otkrivaju kako je ipak riječ o RS-u. Primjerice, tu su nova sportska sjedala, sportski upravljač te razni ukrasni elementi. Pored toga, glavne značajke interijera su 12,3-inčna digitalna instrumentna ploča, 10,1-inčni središnji zaslon i 8,6-inčni donji zaslon putem kojeg se upravlja klimatizacijskim sustavom. Instrumentna ploča ima posebnu RS grafiku putem koje se prikazuju razni sportski, odnosno performance podaci. Vrijedi spomenuti da će ovaj automobil putnicima ponuditi zapreminu prtljažnika od 565 l.
Službena premijera ovog automobila će biti održana na predstojećem frankfurtskom auto salonu, a prodaja će krenuti najkasnije početkom iduće godine.