Audi iz zabave predstavio električnog NSU Prinza

Evo kako se obučavaju vježbenici u Audijevim pogonima – njih dvanaestero imalo je zadatak izraditi modernu, elektrificiranu inačicu legendarnog NSU Prinza. A kakav su samo posao obavili!
Kako bi obilježili 150. obljetnicu Audijeve tvornice u Neckarsulmu, kompanija je zadužila dvanaestero vježbenika s posebnim zadatkom – dali su im elektrificirati legendarni NSU Prinz, preteču modernih Audijevih automobila i prirediti ga za moderno doba. U projektu su sudjelovali mladi stručnjaci za karoseriju, mehaniku, konstrukciju i završnu obradu vozila, a u radu su se koristili postojećim dijelovima pogonskih sklopova iz Audijevih modela e-tron i Q7 TFSI e quattro.
-- tekst slijedi nakon oglasa --
240 umjesto 30 “konja”
Na projektu “elektrifikacije” legende zaista su iskazali svoj talent i predstavili automobil nazvan EP4 – “električni NSU Prinz 4” – ponovno oživljeni model iz 1971. godine. Za to im je trebalo oko pola godine, da bi sve dovršili prije nekoliko dana i predstavili okupljenima u spomenutoj Audijevoj tvornici.
Kako bi dobio novu reinkarnaciju, stari je Prinz morao proći kroz značajnu obnovu i popravke, dobiti novu karoseriju, boju, ojačanu šasiju, a u sve to je uklopljen novi ovjes, kao i baterija i elektropogon. Sada, umjesto dvocilindraša od 30 KS ovaj model ima straga ugrađen elektromotor snage 240 KS iz e-trona, dok energiju dobiva iz baterije plug-in hibrida Audi Q7 TFSI e quattro. Baterija je smještena sprijeda pod haubom, gdje je Prinz nekada imao rezervoar goriva.
EP4 dobio je i potpuno novi, daleko moderniji izgled, počevši od oblika karoserije, preko odbojnika pa sve do svjetlosnih elemenata. Svi oni nose karakter originala, ali ističu se modernim stilom s potpisom Audi Designa. Interijer je jednostavan i esencijalan, s tek jednim zaslonom i osnovnim instrumentima.
“Projekt je našim vježbenicima dao priliku slobodno raditi s različitim tehnikama i materijalima. Primjerice, uz električni pogon koristili su 3D ispisivanje, drugu tehnologiju budućnosti. Ugljična vlakna – poznata iz motosporta – također su korištena za prednji poklopac”, poručuju iz Audija. Projekt EP4 neće u serijsku proizvodnju, već će koncept ostati dijelom izložbe u Neckarsulmu.