Aston Martin Goldfinger DB5 Continuation i s lažnim strojnicama

Aston Martin Goldfinger DB5 Continuation i s lažnim strojnicama

Kada je Aston Martin tijekom prošlog ljeta objavio plan za proizvodnju limitirane serije modela Goldfinger DB5 Continuation potvrđeno je i da će ovaj automobil biti opremljen pojedinim “funkcionalnim napravama” koje su se mogle vidjeti na filmu. Međutim, tada iz Aston Martina nisu ulazili u konkretnije detalje.

Sada dobivamo bolju predodžbu o tome što možemo očekivati jer je Aston Martin objavio novi videozapis u kojem se predstavljaju “naprave” inspirirane filmom. Glavna osoba za razvoj ovih “funkcionalnih naprava” je Chris Corbould, supervizor za specijalne efekte filmova Jamesa Bonda, a proizvodnja je povjerena Aston Martin Worksu.

Corbould objašnjava da je “vrlo blisko surađivao s briljantnim astonovim inženjerima na većini naprava iz Goldfingera” te je potvrdio da će automobil biti opremljen rotirajućim registarskim tablicama, neprobojnim štitom, raspršivačem ulja i dimnom zavjesom. Tu su čak i prednje strojnice, koje nisu funkcionalne, ali trepere i pomiču se naprijed-natrag kako bi simulirale pucanje.

Ostaje nejasno hoće li automobil biti opremljen i još nekim dodatnim uređajima, ali nacrti sugeriraju da bi to mogao biti slučaj. Konkretno, možemo vidjeti naslon za ruku koji se otvara kako bi se otkrio asortiman prekidača i poklopac ručice mjenjača ispod kojeg se krije prekidač za katapultirajuće sjedalo suvozača. Pored toga tu je još nekoliko različitih stavki koje, kao i katapultirajuće sjedala, vjerojatno neće biti funkcionalni.

Nažalost ovaj automobil neće biti moguće registrirati za svakodnevnu cestovnu upotrebu, a još “gora” vijest je da će svaki primjerak stajati oko 3 milijuna Eura (prije davanja). Prve isporuke su planirane za 2020, a recimo i kako će 25 primjeraka biti prodano kupcima, Aston Martin i EON Productions (u suradnji s kojim se ovaj automobil razvija) će zadržati po jedan, a posljednji 28. primjerak će biti prodan na humanitarnoj aukciji.

O tehničkim karakteristikama za sada nema informacija, no originalni DB5 je pokretao 4,0-litreni 6-cilindrični motor snage 210 kW, odnosno 286 KS te najvećeg okretnog momenta od 380 Nm. To je bilo dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za 7,1 sekundu te dostizanje najveće brzine od 238 km/h.

Podijeli:
1