Ampere je nova Renaultova marka električnih vozila

Tvrtka Ampere, osnovana u okviru strateškog plana Renaulution, utjelovljuje poglavlje Revolution i uspostavlja novi poslovni model, a oslanja se na 15 godina iskustva u proizvodnji električnih vozila
Kako bi se suočila s izazovima preobrazbe automobilske industrije i iskoristila prilike koje iz nje proizlaze, ali i kako bi odgovorila na vodeće klimatske izazove, Renault Grupa stvorila je Ampere. Riječ je o novom modelu automobilske tvrtke koja želi postati europski predvodnik na brzorastućem tržištu električnih vozila. Nadahnuta tehnologijom, tvrtka Ampere razvija horizontalni poslovni model koji bi trebao omogućiti veću prilagodljivost i ubrzati stvaranje inovacija. Cilj je proizvesti cjenovno pristupačna električna vozila, odnosno učiniti ih dostupnima svim kupcima na europskom tržištu.
-- tekst slijedi nakon oglasa --
Ampere se oslanja na 15 godina stručnosti u području električnih vozila te spaja prilagodljivu i učinkovitu organizaciju kako bi europskom tržištu ponudio 100% električna vozila, a kupcima pružio jedinstveno iskustvo.
Tvrtka je osnovana u skladu s planom koji predviđa integraciju okolišnih, društvenih i upravljačkih ciljeva u čitavom lancu vrijednosti – od proizvoda i usluga koje tvrtka razvija do samih proizvodnih procesa, čime se potiče niskougljično kružno gospodarstvo. Time Ampere utjelovljuje treće poglavlje strateškog plana Renault Grupe “Renaulution”, pod nazivom “Revolution”. Dana 1. studenoga 2023. osnivanje tvrtke Ampere stupilo je na snagu.
11 tisuća zaposlenih
Tvrtka zapošljava više od 11.000 radnika, od čega je 35% inženjera. Zaposlenici tvrtke odgovorni su za dizajn, razvoj, proizvodnju i stavljanje na tržište visokoučinkovitih, sigurnih i održivih vozila s potpisom marke Renault. Svi zajedno ulažu velike napore kako bi omogućili radikalnu preobrazbu i širom otvorili vrata električnoj mobilnosti. Ampere upravlja s 11 lokacija u Francuskoj, među kojima su četiri industrijska postrojenja: središte ElectriCity koje uključuje tvornice u Douaiju, Maubeugeu i Ruitzu, i tvornica u Cléonu.
“Stvorili smo novi model tvrtke specijalizirane za električna vozila i softverska rješenja koja službeno djeluje od danas. U želji da na bolji način predstavimo vlastitu revoluciju i odvažnost svojih timova, odlučili smo se na sljedeće: uvođenje održive korporativne vizije koja se odražava u svakom procesu i proizvodu, oslanjanje na prednosti Grupe i sveobuhvatnu analizu načina na koji djelujemo, stvaranje usko povezanog tima i rad za kolektiv, oslanjanje na francuske korijene kako bismo postali vodeća tvrtka u Europi te potvrđivanje predanosti kupcima, planetu i svemu što na njemu živi. Plan tvrtke Ampere odražava zahtjevne ambicije Renault Grupe – zato sam iznimno ponosan što smo napravili tako velik korak naprijed”, poručio je Luca de Meo, glavni direktor tvrtke Ampere i Renault Grupe.
Vizualni identitet
Logotip tvrtke Ampere izveden je iz dijamantnog oblika – dugovječnog i čuvenog simbola koji odražava ljudsku i industrijsku prošlost tvrtke Renault. Stvoren od nekoliko dijamanata, logotip ilustrira novi model povezanih i prilagodljivih timova, specijaliziranih za različita područja. Njegova kompozicija govori o idejama, neprestanom kretanju i stremljenju ka višem, zajedničkom cilju, poručuju iz novoosnovane tvrtke.