Rebranding carVerticala, tvrtke koja se bavi istraživanjem povijesti vozila

Godine 2022. carVertical je proveo opsežno istraživanje o potrebama i motivaciji svojih kupaca. Rezultati istraživanja pokazali su da se izvješća o povijesti vozila još uvijek smatraju uslugom samo za automobilsku publiku. Nakon godinu dana različitih dubinskih analiza i rada s raznim stručnjacima, odlučili su učiniti svoj proizvod privlačnijim uobičajenoj publici i redovitim vozačima koji nisu baš upućeni u tehnologiju.
-- tekst slijedi nakon oglasa --
Osim toga, odlučili su se fokusirati ne samo na kupce automobila korisnika, već i na prodavače i vlasnike vozila.
Objavili su kako prolaze potpuni rebranding, što uključuje lansiranje sljedećeg:
- Osvježeni identitet brenda – novi logo, nove maskote, svjetlije boje.
- Potpuno obnovljeno izvješće o povijesti vozila. Bit će razumljiviji i privlačniji različitim vrstama korisnika, ne samo automobilskoj publici. Na primjer, novo će izvješće sadržavati više objašnjenja o zapisima podataka te informativne grafike i savjete.
- Obnovljena iOS i Android aplikacija.
- Redizajniran blog koji nudi korisne savjete i sadržaj, uz infografike i video vodiče.
Više informacija o ovim promjenama + vizualne primjere novog izgleda možete pronaći na ovoj poveznici: https://www.carvertical.com/hr/blog/upoznaj-novi-carvertical