Premijerno prikazan potpuno novi Hyundai i10

Premijerno prikazan potpuno novi Hyundai i10

U Lisabonu je premijerno predstavljen potpuno novi Hyundai i10 koji se na hrvatskom tržištu očekuje krajem veljače, cijene će mu kretati od 79.990 kuna

Početkom siječnja potpuno novi Hyundai i10 premijerno je predstavljen u Lisabonu, a prvi modeli novog Hyundaija i10 na hrvatskom tržištu očekuju se već krajem veljače. Novi Hyundai i10 bit će dostupan već od 79.990 kuna u verziji 1.0 MPI 5MT i opremi Select, osvježenog dizajna te s mnogo nove tehnologije i sigurnosnih značajki.

Made in Europe

Novi i10 odlikuje se dinamičnim dizajnom koji nudi kontrast mekih površina i oštrih linija. Njegov vizualni stav pojačan je spuštenim krovom i širom karoserijom, dok široka prednja rešetka koja uključuje okrugla LED dnevna svjetla izražava sportski karakter. Kupci se također mogu odlučiti za novo dizajnirane opcijske 16-inčne aluminijske naplatke. Kao i prethodna generacija modela, potpuno novi i10 dizajniran je, razvijen i izrađen u Europi.

Zanimljivo, novi i10 dostupan je kao model s četiri ili pet sjedala. Zahvaljujući povećanom međuosovinskom razmaku, povećava se prostor za putnike i svestran prtljažni prostor od 252 litre.

Bogata oprema i povezivost

Tu su i značajke povezivosti, uključujući Apple CarPlay i Android Auto, čija je funkcija dostupna ovisno o tržištu. Integrirani su u 8-inčni zaslon u boji, a dostupno je i bežično punjenje za mobitele.

Novi i10 opremljen je najnovijim Hyundai SmartSense sustavima aktivne sigurnosti i pomoći u vožnji što donosi najcjelovitiji sigurnosni paket u segmentu. To uključuje sustav za izbjegavanje sudara (FCA) i sustav automatskog paljenja dugih svjetala (HBA), sustav zadržavanja vozila u voznom traku (LKA), sustav upozorenja o umoru vozača (DAW) i sustav inteligentnog upozorenja o ograničenju brzine (ISLW).

Motori i N Line verzija

Potpuno novi i10 bit će dostupan pri lansiranju s dva benzinska motora: 1,0-litarskim MPi 3-cilindričnim motorom sa 67 KS i 96 Nm nudi maksimalnu brzinu od 156 km/h te 1,2-litarskim MPi 4-cilindričnim motorom s 84 KS i 118 Nm okretnog momenta uz maksimalnu brzinu od 171 km/h.

Oba motora su dostupna s ručnim mjenjačem s pet stupnjeva prijenosa ili automatiziranim ručnim mjenjačem s pet stupnjeva prijenosa (AMT).

Hyundai također predstavlja novu i10 N Line verziju, snažnijeg motora i uz niz dizajnerskih poboljšanja. Potpuno novi i10 N Line tako nudi ekskluzivni 1,0-litreni Turbo GDi 3-cilindrični agregat sa 100 KS i 172 Nm okretnog momenta, a N Line paket opreme će biti dostupan i uz 1,2-litreni MPi četverocilindrični agregat s 84 KS i 118 Nm okretnog momenta. Oba motora su dostupna s ručnim mjenjačem s pet stupnjeva prijenosa.

Potpuno novi i10 N Line bit će dostupan u Europi od ljeta 2020. godine.

Veća učinkovitost

Idle Stop and Go (ISG) standardna je oprema za sve pogonske sklopove, što doprinosi manjoj potrošnji goriva, manjoj emisiji CO2 i većoj učinkovitosti. Ušteda goriva korištenjem ISG-a posebno je vidljiva tijekom vožnje u urbanim područjima, jer ISG automatski gasi motor kada se automobil zaustavi. Kako bi se dodatno poboljšala aerodinamika, koeficijent otpora zraka automobila smanjen je s 0,32 na 0,31.

Podijeli:
1