Opel potvrdio dolazak električne Mante i potpunu elektrifikaciju

Opel će imati električnu verziju svakog svojeg modela do 2024., a u Europi će prodavati isključivo električne modele do 2028. godine. Do 2025. stiže i nova električna Manta
Opel postaje isključivo električni brand do 2028. godine, objavljeno je iz Rüsselsheima. Njihovi kupci trenutno mogu naručiti dvanaest elektrificiranih varijanti – od mikroautomobila Opel Rocks-e do velikog transportera Movano-e. Sredinom desetljeća uslijedit će novi električni model s baterijom u novoj izvedbi Opel Mante. Nasljednici Opel Crosslanda i Opel Insignije također će biti električni – i stoga bez emisija.
-- tekst slijedi nakon oglasa --
“Opel se dosljedno kreće prema cilju potpune elektrifikacije – i to u rekordnom vremenu. Time dajemo značajan doprinos smanjenju emisija CO2. I ne planiramo stati s pretvorbom naše ponude proizvoda: u suradnji s našim partnerima proizvodit ćemo vlastite baterije visokih performansi u Kaiserslauternu već od 2025. Također gradimo novi ekološki kampus u našem sjedištu u Rüsselsheimu”, objasnio je strategiju branda Uwe Hochgeschurtz, izvršni direktor Opela.
Opelov krajnji cilj je nuditi električna vozila koja savršeno zadovoljavaju sve potrebe kupaca: u budućnosti će to uključivati dosege vozila između 500 i 800 kilometara te najbrže punjenje u klasi od 32 kilometra po minuti na punjaču.
Vraća se Opel Manta
Opel će redizajnirati Mantu kao potpuno električni automobil do sredine ovog desetljeća. Nova Manta je električna i svestrana, a bit će usmjerena ka mlađoj i aktivnijoj publici. “Nova Opel Manta ponovno će biti automobil koji pobuđuje emocije. Iznimna snaga električnog pogona osigurava prvoklasno ubrzanje bez premca. Naša Manta ponovno će biti sinonim za čisti užitak vožnje. Izgradit ćemo fascinantnu, zapanjujuće prostranu novu izvedbu”, rekao je Hochgeschurtz.
Gigatvornica baterija u Kaiserslauternu
Zajedno s partnerima Total/Saft, Opel i Stellantis su osnovali društvo “Automotive Cells Company” (ACC). Prije nekoliko se mjeseci ovom zajedničkom pothvatu pridružio i Mercedes-Benz. Cilj ovog partnerstva je stvoriti vodećeg igrača u području razvoja i proizvodnje baterija visokih performansi za automobilsku industriju. Partneri su također najavili povećanje industrijskog kapaciteta ACC-a u Kaiserslauternu do 32 GWh. Time će u Kaiserslauternu, tradicionalnom mjestu proizvodnje automobilskih dijelova i motora, biti stvorena prava gigatvornica za suvremenu proizvodnju baterijskih ćelija.