Usluga Opel OnStar na hrvatskom tržištu

Usluga Opel OnStar na hrvatskom tržištu
tekst: autonet.hr foto: Adam Opel AG

Anđeo čuvar koji priča Hrvatski

Sve veći broj vozila i sve razgranatija mreža prometnica postavljaju velike izazove za današnje vozače. Nova usluga osobnog savjetnika, Opel OnStar omogućava nam da u trenutku dobijemo najbolji mogući savjet ili da u slučaju nezgode vozilo automatski uputi poziv za pomoć

Opelovi automobili sa servisom OnStar već su na cestama oko 18 mjeseci, a trenutno je svaki drugi novi Opel u Europi opremljen tim naprednim sustavom. Ovaj osobni pomoćnik za povezivanje i usluge obuhvaća automatski poziv u slučaju prometne nezgode, dijagnostiku vozila i pomoć u slučaju krađe.

Tijekom posljednjih 18 mjeseci već je registrirano više od 9 milijuna interakcija na sustavu Opel OnStar, od kojih je otprilike polovina bila putem pametnih telefona i aplikacije myOpelApp. Sada pretplatnici na Opel OnStar-u mogu koristiti i dodatne nove usluge kao što su rezervacija hotelskih soba ili pretraživanje parkirnih mjesta preko OnStar savjetnika. Do kraja godine, Opel planira ponuditi uslugu OnStar u 33 europske države i na 23 jezika.

Široka paleta usluga

Od sada i hrvatski kupci opelovih vozila, od modelne godine 2018. svoje nove automobile dobivaju opremljene sljedećim OnStar uslugama:

  • Usluge u hitnim slučajevima: bez obzira u kakvu nevolju vozač upadne na putu, OnStar je tu i nudi pomoć. Ako se aktivira zračni jastuk, središte OnStar-a se automatski obavještava o tome. Čak i ako se radi o medicinskom hitnom slučaju ili ste samo svjedočili prometnoj nesreći, kad pritisnete prekidač za hitne slučajeve, OnStar će pozvati odgovarajuće hitne službe u pomoć.
  • Daljinsko povezivanje: vozači se mogu daljinski povezati s vozilom putem mobilne aplikacije OnStar RemoteLink. Vlasnici mogu putem pametnog telefona provjeriti vijek trajanja ulja i pritisak u pneumaticima te zaključati ili otključati vozilo, također putem pametnog telefona.
  • Pomoć u slučaju krađe vozila: ako vam vozilo ikad bude ukradeno, OnStar će surađivati s policijom na njegovu brzom i sigurnom vraćanju.
  • Pomoć na cesti: ako se vozač nađe u situaciji da mora prekinuti put negdje uz cestu zbog kvara, nikada nije sam. Bez obzira radi li se o praznom spremniku goriva ili praznoj gumi, dovoljno je samo pritisnuti gumb za hitne slučajeve i OnStar će poslati pomoć na lokaciju vozila.
  • Dijagnostika vozila: OnStar šalje mjesečnu poruku e-pošte o dijagnostici vozila s najvažnijim podacima i informacijama o vozilu. U bilo kojem trenutku moguće je pritiskom na prekidač zatražiti dijagnostičku provjeru.
  • Daljinske usluge: vozači više ne moraju brinuti da će zaključati ključeve u automobilu. Dovoljno je da pozovu OnStar, čiji će savjetnik potvrditi valjanost njihova računa i poslati signal vozilu da otključa vrata. Odredišne adrese mogu se slati izravno ugrađenom navigacijskom sustavu pritiskom prekidača OnStar ili putem aplikacije RemoteLink.
Sustav OnStar temelji se na povezivanu putem GSM mreže te utvrđivanju lokacije vozila uz pomoć GPS sustava
Call-centar sustava Opel OnStar. Do kraja godine, Opel planira ponuditi uslugu OnStar u 33 europske države i na 23 jezika

Usluga s osobnim kontaktom

Ono što uslugu OnStar čini jedinstvenom svakako je mogućnost kontaktiranja kvalificiranog savjetnika. dakle, korisnik usluge OnStar u slučaju potrebe ostvaruje kontakt sa stvarnom osobom, na svom jeziku, a ne sa strojem. To znatno proširuje mogućnosti savjetovanja / pomoći, a iskustvo korištenja ove usluge čini ugodnijim. Dakako, usluga Opel OnStar je dostupna 24 sata dnevno, tijekom cijele godine.

Aplikacija myOpelApp dostupna je za platforme Android i iOS,a omogućava potpun nadzor nad vozilom

Kako radi Opel OnStar?

"Za početak, bitno je napomenuti da se sustav OnStar temelji na povezivanu putem GSM mreže te utvrđivanju lokacije uz pomoć GPS sustava", naglasio je Barnabas Palfy, produkt manager tvrtke Opel Southeast Europe koja je generalni uvoznik ove njemačke marke za naše tržište.

Portal MyOpel pruža informacije vezane uz uslugu OnStar kao i mogućnost kreiranja korisničkog računa

Primjerice, u slučaju prometne nezgode kada se aktiviraju zračni jastuci u vozilu, sustav automatski prosljeđuje informaciju središtu OnStar usluge, zajedno s GPS koordinatama vozila. Službenik središta OnStar potom upućuje poziv nadležnoj službi (112) te pokušava uspostaviti kontakt s vozilom kako bi dobio dodatne informacije (o eventualnim ozljedama, stanju vozila i sl.). Dakako, hitna se služba upućuje na mjesto nezgode bez obzira uspije li službenik uspostaviti kontakt s osobama u vozilu.

Bitno je napomenuti i da se samo povezivanje usluge OnStar temelji na dvije SIM kartice tvornički ugrađene u vozilo. Upravo stoga, korisnik (vlasnik vozila) nema ugovor s telekomunikacijskom kompanijom, već sve vezano uz operatere rješava Opel, a korisnik ima isključivo obavezu plaćanja usluge Opelu, prema niže navedenim cijenama.

Tri prekidača

Sustav Opel OnStar podrazumijeva tri prekidača smještena na stropu vozila:

  • Crveni "SOS" prekidač služi za upućivanje poziva pomoći, npr. u slučaju zdravstvenog problema, kvara na vozilu i sl.
  • Plavi prekidač "On" povezuje korisnika usluge OnStar sa središtem, gdje može kontaktirati službenika na vlastitom jeziku te zatražiti uslugu poput pomoći u određivanju navigacijske rute do nekog odredišta koja se potom automatski preuzima na navigacijski uređaj vozila.
  • Crni prekidač služi za isključivanje sustava povezivanja, čime se vozilo stavlja u svojevrsni "inkognito mod" te njegovu lokaciju nije moguće pratiti.
Prekidači sustava OnStar smješteni su na stropu vozila
Putem aplikacije myOpelApp moguće je pronaći parkirano vozilu što je praktično ukoliko ga koristi više vozača

Besplatno tijekom prve godine korištenja

Usluge opelovog sustava OnStar besplatne su tijekom prve godine korištenja automobila, nakon čega se mogu produžiti putem portala MyOpel, što znači da nije nužan odlazak opelovom partneru. Ako kupci ne odluče produžiti pretplatu na OnStar, usluga dijagnostike vozila ostaje dostupna sljedećih pet godina, bez dodatnog troška.

U slučaju da korisnik odluči produžiti korištenje ovog sustava, cijene usluge Opel OnStar na hrvatskom tržištu iznose 75 kn mjesečno / 750 kn godišnje ili 1.462,50 kn u posebnom dvogodišnjem paketu.

- - -

Portal MyOpel dostupan je na adresi my.opel.hr
Aplikacija MyOpelApp dostupna je za Android te iOS platformu