Opel Adam 1.4 ecoFLEX Slam7. svibnja 2013.
Fotografija 18 / 34
Atraktivan interijer bio je opremljen i nizom detalja s popisa dodataka. Obruč upravljača, premda prevelik za ovako mali automobil, vrlo dobro leži u ruci. Preglednost instrumenata kao i ona izvan vozila također su na "visini zadatka"
  • Pokretan 1,4-litrenim 4-cilindričnim benzincem snažnim 87 KS, Adam Slam je dovoljno živahan za gradsku vožnju. Ipak, s provjerenim opelovim turbo motorom istog obujma, ovaj bi mališan ravnopravmo stao uz bok svim modelima iz premium A segmenta. Uvjereni smo da bi turbopunjač i intercooler stali bez problema :-)
  • Atraktivan interijer bio je opremljen i nizom detalja s popisa dodataka. Obruč upravljača, premda prevelik za ovako mali automobil, vrlo dobro leži u ruci. Preglednost instrumenata kao i ona izvan vozila također su na
  • Serijski sustav Start & Stop zasigurno nam je zaštedio barem pola litre u izmjerenom prosjeku od 7,8 l/100 km. Kada se pojavi znak
  • Sustav Start & Stop je moguće isključiti (donji prekidač, lijevo od zaslona), a tu je i City način rada servoupravljača koji, iskreno govoreći, doista nikome ne treba u ovako malom automobilu
  • Sustav IntelliLink svoju je promociju za Opel imao upravo u Adamu. Riječ je o infotainment sustavu vrlo intuitivnih i dobro osmišljenih izbornika koji su čak i prevedeni na Hrvatski! Zvuk audio-sustava zaslužuje solidnu
  • Mjenjač, tipičan za Opel, povremeno malo zapinje, no ako niste posebno zahtjevni, ovaj će 5-stupanjski prijenos sasvim solidno odraditi svoj posao. Recimo i to da je zvuk koji dopire iz ispuha doista uvjerljiv
  • Ovaj neobičan gumeni držač za limenke na sebi nosi prepoznatljivi potpis opelovog dizajnera interijera, Dietmara Fingera. Ispred su AUX i USB priključci te 12V utičnica
  • Tzv. zvjezdano nebo, načinjeno od niza LED dioda također je dio dodatne opreme, vrijedan 3.420 Kn. Ovo je prvi takav ukras u segmentu malih automobila i, koliko znamo, drugi uopće (nakon RR-a Wraith :-))
  • Adam 1.4 ecoFLEX Slam je serijski opremljen tek stražnjim svjetlom za maglu. Za ukrasne površine s uzorkom Silver Universe potrebno je doplatiti 1.595 Kn
  • Prednji su prozori opremljeni elektropodizačima, a vanjski su retrovizori podesivi električnim putem. I na vratima se nalazi umetak od umjetne kože
  • Iako je serijski vrlo solidno opremljen, ovo je automobil iz premium kategorije. Stoga je mnoštvo dodatne opreme pravi
  • Sportska sjedala, unatoč svojim skromnim dimenzijama, pružaju solidnu potporu tijelu (lumbalna bi potpora bila dobrodošla, posebno na duljim putovanjima), no sjedalni je dio ipak prekratak
  • Svi koji namjeravaju sjesti otraga trebat će se malo pomučiti da tamo uopće uđu te da
  • Prtljažnik zaprima 170 dm3, a potpunim preklapanjem simetrično podijeljenog naslona stražnjih sjedala dobivamo obujam od 663 dm3
  • Očekivano, u ovako malom automobilu rezervni kotač se ne nudi niti kao opcija (barem za sada). No, zato je tu praktičniji i kudikamo lakši komplet za popravak guma
  • Dodatak za lijevane naplatke (crnu boju i obrub bijele boje) doplatit ćete 1.368 Kn, bez obzira što se Adam Slam serijski isporučuje sa 17-colnim lijevanim naplacima
  • Testirani je Adam 1.4 ecoFLEX Slam bio doista prepun detalja. Jedan od njih su i kučišta vanjskih retrovizora u izvedbi
  • U automobilu koji nudi više od milijun kombinacija personalizacije, moguće je vlastitim ukusima prilagoditi sve pa tako i ključ. No, nijansa crvene boje na ključu nije savršeno odgovarala onoj na karoseriji Adama. Ccc...

Powered by AdminMax v6 © 2005-2018 by Internet Softver Design by WEB Marketing