Infiniti G37 Convertible

19. lipnja 2009.
Premijere - Infiniti G37 Convertible
piše: Dubravko Kuleš  foto: Nissan Motors Co. Ltd. 

Zavođenje vjetrom i brzinom

Infiniti se smilovao i postao dostupan Europljanima. Od rujna će biti moguće kupiti i peti model, G37 Convertible, Coupe-Cabriolet pokretan 320 KS snažnim benzinskim V6 motorom i opremljen cijelom hrpom naprednih elektroničkih sustava
Nedostupno je uvijek najslađe. Tako su i Europljani, puni zavisti gledali na Amerikance koji su mogli kupiti Infiniti, luksuzni nissanov brand. Toyotin Lexus i hondina Acura su nastali iz istih razloga kao i Infiniti. Zbog dodvoravanja razmaženim Amerikancima kojima ime Honda, Toyota ili Nissan znače jeftin i malen automobil. Lexus je već dulje vrijeme dostupan u Europi, Acura se ne da iz Amerike, dok je Nissan konačno progledao i u Europi vidio dovoljno potencijalnih kupaca koji bi voljeli i zaslužili su voziti neki od Infinitija iz široke palete modela, od limuzine do luksuznih SUV-a.

135
Na ovogodišnjem salonu u Ženevi predstavljen je G37 Convertible. Početkom lipnja objavljene su i europske specifikacije novoga Infinitija koji će u prodajnim salonima biti dostupan od rujna. Infiniti je na europsko tržište stupio vrlo ozbiljno. Trenutno se u Europi može kupiti u nekom od 18 centara otvorenih u Parizu, Madridu, Barceloni, Valenciji, Milanu, Ateni, Antwerpenu, Varšavi, Rimu, Zurichu, Rotterdamu, Sofiji, Amsterdamu, Pragu, Padovi i Ženevi. U tijeku je gradnja centra u Velikoj Britaniji.

Infiniti G37 Convertible je peti model dostupan na europskom tržištu. U segmentu luksuznih kabrioleta ima puno potencijala za svaki novi model, a posebno za infinitijev koji je novost u svakom pogledu, od imena do izgleda i opremljenosti. Osim što nudi užitke vožnje na svježem zraku, G37 Convertible je jedan od najbržih u klasi kabrioleta četverosjeda. U ponudi je s jednim motorom, nissanovim V6 koji pokreće i novi 370Z. Kupac može birati između dvije razine opreme i dva mjenjača, ručnog ili automatskog.

135
Cabrio izvedbu pokreće nagrađivani benzinski V6 serije VQ iz modela G37 Coupé. Najveća snaga je 320 KS i nešto je niža nego u 370Z. Motor je opremljen VVEL (Variable Valve Event and Lift) tehnologijom koja poboljšava performanse, ali i potrošnju goriva. Samim time je i emisija plinova niža. Zahvaljujući VVEL tehnologiji brže se zagrijava katalizator i stabilizira izgaranje dok je motor hladan. Najveća brzina je elektronički ograničena na 250 km/h, a ubrzanje do 100 km/h s ručnim mjenjačem iznosi 6,2 sekunde.

Osim ručnog mjenjača sa 6 stupnjeva prijenosa, G37 Convertible je moguće kupiti i s elektronički kontroliranom automatikom. Mjenjač ima 7 stupnjeva prijenosa i mogućnost ručne izmjene magnezijskim polugama uz upravljač. Brže izmjene stupnjeva prijenosa u sportskom načinu vožnje omogućavaju Drive Sport (DS) mod i Adaptive Shift Control (ASC). G37 Convertible je sagrađen na naprednoj platformi FM (Front Mid-ship) koja pruža izvanrednu upravljivost i visoku razinu performansi. ESP sustav se može isključiti, a kao serijska oprema dolazi i TCS.

135
Na svim kotačima su ventilirani diskovi, a može se doplatiti za veće i još efikasnije kočnice. Kao opcija nudi se i infinitijev ICC (Intelligent Cruise Control) s Brake Assistom koji zajednički održavaju siguran razmak od automobila ispred. Sustav pomoću laserskih senzora identificira potencijalne situacije u kojima je potrebno kočiti prilagođavajući razmak i brzinu prije nego vozač stavi nogu na papučicu kočnice. U serijskoj opremi G37 Convertible dolazi s 18-colnim naplacima, a za 19-colne se doplaćuje. Infiniti G37 Convertible ima pogon na stražnje kotače. U serijskoj izvedbi su stražnje gume dimenzija 245/45 R 18, a uz doplatu se dobiju u dimenziji 245/40 WR 19.

Niti s podignutim krovom nije narušena kupeovska silueta. Sklopivi krov je napravljen od tri dijela. Njegova konstrukcija je omogućila kratak stražnji prevjes i nizak prtljažnik. Krov je dizajniran s minimalnom mogućnošću kapanja vode u unutrašnjost prilikom otvaranja nakon kiše. U usporedbi s G37 Coupé, potpuno je nov dizajn od krovnog A nosača. Osim toga Convertible je 32 milimetra širi, ima širi trag stražnjih kotača i modificiran stražnji ovjes. Krov se otvara električnim putem i cijela operacija završava za 25 sekundi. Prekidač za otvaranje/zatvaranje krova je smješten na središnjoj konzoli, iza ručice mjenjača.

135
Dodatna mogućnost je upravljanje krovom izvan automobila korištenjem tipke na vozačevim vratima. Tzv. "dvostruka ljepota" kod Coupé Cabrioleta je težak zadatak za dizajnere. Skladan i lijep oblik s podignutim ili spuštenim krovom bio je primarna motivacija ekipe koja je oblikovala G37 Convertible. U luksuznom interijeru nalaze se mnogi detalji koji će oduševiti vozača i suvozača. Poseban deflektor štiti od prejakih turbulencija zraka. U naslonima za glavu mogu biti ugrađeni zvučnici, a prednja sjedala su posebno klimatizirana. Za zaštitu putnika pri eventualnom prevrtanju brinu se Pop-Up sigurnosni lukovi.

Uz brojnu opremu koja se očekuje u automobilu poput G37 Convertible-a dva se elementa moraju izdvojiti. Nissan je predstavio posebnu boju otpornu na ogrebotine, odnosno boju koja se "sama popravlja". Kod G37 Convertible-a, Scratch Shield boja dostupna je u dvije ekskluzivne nijanse, tamno crvenoj i svijetlo plavoj. Druga posebnost opreme modela G37 Convertible je premijera infinitijevog sustava informacija i zabave Connectiviti. U osnovnoj GT izvedbi Connectiviti nudi moćan audio sustav sa sedam zvučnika, CD MP3 playerom, Music Box od 2 GB, Bluetooth vezu s telefonom i glasovnom kontrolom, parkirne senzore i stražnju kameru. Bogatija razina opreme je GT Premium u kojoj dolazi Connectiviti + s navigacijom i novom 3D bazom podataka Michelin Green Guide.

135
Unutrašnjost je kreirana prema zahtjevima za potpuno uživanje u vožnji, bilo s krovom, bilo bez njega. Armatura je dizajnirana s prepoznatljivom formom dvostrukog vala. Mjerači su osvijetljeni ljubičasto-bijelom iluminacijom. Uz multifunkcijski zalon putnog računala izdvaja se Infinitijev analogni sat. Posebni umeci od aluminija Silk Obi inspirirani su finom japanskom svilom. Za dekoraciju interijera dostupne su dvije vrste drva.

Za G37 Convertible pripremljeno je 48 različitih kombinacija boja. Ekskluzivna kombinacija paketa GT Premium je crvena koža i crveno javorovo drvo. Oko europske izvedbe G37 Convertible poznato je sve osim cijena koje će biti objavljene par tjedana prije početka prodaje u rujnu.
GALERIJA: Infiniti G37 Convertible

Powered by AdminMax v6 © 2005-2018 by Internet Softver Design by WEB Marketing