Hoće li nam 13 biti sretan?

9. travnja 2012.
piše: Hrvoje Gattin 
Kolumna - Hoće li nam 13 biti sretan?
AUTONET je na dan objave ove kolumne proslavio trinaest godina postojanja. Istina jest da to nije mnogo spram vječnosti, no kao prvi automobilski E-zine u Hrvatskoj ponosni smo na tu našu, malu brojku.

Što se s nama događalo tijekom proteklih trinaest godina, vjerujem, većina vas zna. Prošli smo kroz brda i doline i kao što možete pretpostaviti, u posljednje se vrijeme pretežno šećemo (ili bi bilo ispravnije reći "vozimo"?) dolinama. No, potrebno je ustrajati, rekli su neki...

U vremenima u kojima prodaja automobila bilježi rekordno katastrofalne rezultate teško je očekivati pomake nabolje, posebno ako nam svima budućnost općenito nije blistava. I tako smo proteklih smo trinaest godina proveli u uvjeravanju onih koji bi s nama mogli ili trebali surađivati da Internet nije tek "medij za klince, bezvrijedan i neozbiljan". Nažalost, izgleda da smo u tome tek djelomično uspjeli, a ta medalja ima i svoju, još opakiju drugu stranu.

Danas, kada praktički svi mediji prolaze svaki svojom kalvarijom, uspjeti u biznisu kojim dominiraju velike izdavačke kuće gotovo je neizvedivo i, vjerujem, toga su svjesni svi koji pokušavaju uspjeti na mediju svih medija, Internetu. No, rezultati u prodaji automobila izravno su vezani uz uspješnost poslovanja automobilskih medija i u toj priči, na kraju, svi ostajemo gubitnici. Zastupništva su došla do točke ispod koje nemogu (čitaj: nema novih popusta), a dalje od toga nisu smjeli ili znali, kako vam drago.

Toj priči, koliko god će se netko na ovu tezu slatko nasmijati, treba pridodati i praktički potpuni nedostatak razumijevanja spram internetskih medija koji su mogli, barem u jednom dijelu, pomoći da se ovo tržišno "kolo sreće" nastavi okretati. U Hrvatskoj se i dalje financije dijele prema prijateljsko-bratskoj osnovi, a za utrošenu lovu ionako nitko nikada ne odgovara. Uostalom, ako nešto ne razumiješ (Internet) toga se i bojiš pa je najjednostavnije reći kako je "taj medij nebitan" i time sakriti vlastitu nesposobnost. Tako to u Hrvatskoj funkcionira. I na kraju, samo 3,28 posto porasta prodaje u prva tri mjeseca najbolji je dokaz kamo cijela "priča" odlazi...

AUTONET je internetski automobilski magazin koji je svoj virtualni život započeo 9. travnja 1999. objavom članka o Ferrariju 360, u rubrici Premijere. Nažalost, kao i prethodnih gotovo deset godina našeg rada i taj je članak nestao u bezumnom postupku kretena koji su uništavanjem cjelokupne arhive ovog magazina pokušali dobiti ono što im ne pripada. Vjerujem, takva priča je poznata mnogima u ovoj zemlji, u svim sferama biznisa.

Tijekom proteklih trinaest godina promijenili smo nekoliko layoutova naših stranica i dodali (nešto više) te oduzeli (nešto manje) rubrika. Neke od njih mogle bi se ponovno vratiti na naše stranice, kako na zadovoljstvo čitatelja koji nam šalju toj temi usmjerena pitanja, tako i na sreću nas kojima bi sadržajima još bogatiji AUTONET svakako bio draži. No, osnovni pokretač za takve projekte uvijek je isti i na svojoj osnovnoj jedinici ima sliku slavuja.

Hoće li, da se na kraju vratim na početak, ova "trinaestica" donijeti svjetlo na kraju tunela, ostaje nam da vidimo. Do tada...

Powered by AdminMax v6 © 2005-2018 by Internet Softver Design by WEB Marketing