Gradilište

30. travnja 2006.
piše: Hrvoje Gattin 
Kolumna - Gradilište
Iako se možda takvime ne doima, naš je sajt prava mala "bauštela". Non-stop nešto po njemu prčkamo, prerađujemo i dorađujemo. Pretežno se radi o sitnicama, no... Za početak, a ako se ne varam, zaboravio sam najaviti kako ćemo našu anketu obnavljati svaka dva tjedna. Procjena je da je četrnaest dana dovoljno kako bi uzorak ispitanika bio velik i kako bi isti kvalitetno predstavljao populaciju naših čitatelja (pametne li marketinške formulacije). Stoga, a kao što možete vidjeti već danas, na redu je nova anketa. Staru, dakako, uvijek možete provjeriti i pogledati njezine rezultate putem linka "Prethodne ankete" u samoj rubrici. Konačno, nakon što neka anketa završi, njezine ćemo rezultate (eventualno s kakvim pametnim zaključkom) objaviti u vijestima.

Kada je riječ o kolumni, i to ćemo probati održavati u dvotjednom ritmu. No, znate kako je, jer povremeni nedostatak inspiracije i tupost neizbježna su pojava...

Kao što sam i naveo u podnaslovu, AutoNet je u stalnom stanju koje mi nalikuje na kakvo gradilište. Većinu toga čitatelji neće primijetiti, no neke izmjene svakako će biti očitije. Naime, jasno je (i ovom vas prilikom molim da nas ne tučete zbog manjih pogrešaka) da sajt poput ovog praktički nije moguće pokrenuti u nekakvom savršenom izdanju. Dosta sitnijih popravaka već je učinjeno, a neke smo stvari mijenjali iz jednostavnog razloga bolje upotrebljivosti odn. lakše preglednosti naših sadržaja. Takve će se promjene nastaviti još neko vrijeme, dok sitničavi urednik napokon ne bude, sto posto, zadovoljan svime.

Jedna od tema o kojima sam pričao i u prošloj kolumni, nove su rubrike. Dakako, mislim da poradi opake konkurencije nebi bilo pametno najavljivati sve naše planove, no o nekima ću ipak izreći koju. Za početak, naša Škola automobilske tehnike će, prema obećanju, biti re-uploadana. Datum tog svečanog ponovnog rođenja, doista, ne mogu prognozirati, no zato mogu najaviti promjene. Kao prvo, Škola će biti očišćena od pravopisnih i inih pogrešaka (nitko nije savršen, zar ne?). Potom, postavit ćemo i nove slike, odnosno postojeće zamijeniti kvalitetnijima i (uvjetno rečeno) modernijima.

Konačno, neke ćemo stvari morati i dodati, jer se od vremena kada je AutoNetova Škola automobilske tehnike pokrenuta, na tržištima pojavilo dosta tehničkih novotarija. Last, but not the least, Školicu ćemo "pripasati" aktualnom dizajnu naših stranica. Bitno jest da ćemo Školu postaviti na naše sranice kada svi materijali budu spremni (44 teksta), a ne jedan po jedan. To nam se činilo logičnijim, no zbog takve ćemo vas odluke zamoliti da malo pričekate.

Škola Formule 1, koja je krenula nakon Škole automobilske tehnike, neće biti obnavljana. Naime, od tih se vremena u svijetu Formule 1 promijenilo izuzetno mnogo i, želimo li da ovaj sadržaj bude kvalitetan, pred nama bi bio zadatak kreiranja poptuno novih članaka. Za to, ipak, trenutno nemamo vremena.

Sport, odnosno sadržaji vezani uz automobilistička natjecanja, već su godinama jedna od najvećih "kostiju u grlu" AutoNeta. Naime, tijekom godina smo uvidjeli da je jedini pravi put kojim možete krenuti kada radite magazin poput ovog, potpuno i bezuvjetno poštivanje autorskih prava (što najljepše molim i one koji koriste naš sajt). Nažalost, opterećene ubitačnim ritmom natjecateljskih sezone, mnoge F1 i WRC momčadi očito nemaju vremena redovito održavati svoje stranice i tu nastaju veliki problemi. Raspoloživost foto-materijala tako postaje upitnom, a uvjeren sam da rezultati neke F1 utrke, makar bili bogato ilustrirani, nikoga ne zanimaju ako ih objavimo u srijedu ili još kasnije. Stoga, dok naši mili izvori malo ne shvate neke stvari, sport (nepravedno, no ne našom krivnjom) ostaje po strani.

Jedina novost vezana uz sport su rasporedi prvenstava. Naime, u bliskoj ćemo budućnosti na našim stranicama otvoriti rubriku koja sadrži kalendare natjecanja u Svjetskom prvenstvu Formule 1 i Svjetskom rally prvenstvu, popraćene s linkovima na stranice momčadi, vozača, staza itd. Znam da su F1 i WRC sezona već poodavno započele, no kako ono kažu "nikad nije kasno".

Na kraju, par riječi o našoj arhivi sadržaja. Zbog doista nepremostivih tehničkih ograničenja (ovo zvuči isprano, no u stvari je iskreno) AutoNet arhiva je riješena tako kako jest. Zahvaljujem svima koji su nam javili za bad linkove u tom dijelu sadržaja i ponavljam kako ćemo ih, u što većem broju, pokušati otkloniti. No, nitko nije svemoguć... Uostalom, s ritmom koji imamo, sadržaji našeg novog sajta ubrzo će postati podeblji.

Powered by AdminMax v6 © 2005-2018 by Internet Softver Design by WEB Marketing