Volvo Cars vas poziva da ponovno otkrijete životne strasti...

Volvo Cars vas poziva da ponovno otkrijete životne strasti...

Volvo Cars novom kampanjom poziva ljude da ponovno otkriju svoju strast u životu uz novi V90 Cross Country. Međunarodna istraživanja koja je proveo Volvo pokazuju kako šest od deset ljudi u svijetu želi više vremena provoditi u aktivnostima na otvorenom. Na toj listi najpopularnije su aktivnosti poput planinarenja, trčanja i biciklizma.

Među onim pojedincima koji osjećaju kako ne mogu pravilno rasporediti svoje životne prioritete i hobije, čak 68 posto smatra da posao zauzima previše vremena u njihovom životu.

Odgovarajući na rezultate ovih istraživanja, nova kampanja za Volvo V90 Cross Country potiče ljude da ponovno otkriju svoje strasti i aktivnosti u kojima su nekada uživali te ih motivira da poslože svoje prioritete.

"Većina nas, prije ili kasnije, dođe do točke u životu kada mora odabrati karijeru ispred skijaških užitaka ili života surfera. Za neke ljude to znači i gubitak osjećaja uživanja u životu jer smatraju da zabavu mijenjaju za udoban život. Ova nas kampanja podsjeća da je vrijeme za ponovno povezivanje s ljudima i strastima koje volimo i da treba živjeti život punim plućima", rekao je Thomas Andersson, potpredsjednik globalnog marketinga Grupe Volvo Cars.

Inspirirana mislima britanskog filozofa Alana Wattsa, nova kampanja Volva potiče ljude da otkriju svoje zaboravljene strasti, preispitaju prioritete u životu i žive u trenutku.

"Bez klišeiziranih slika ruralnog terena ili off-road sposobnosti, Volvo V90 Cross Country je predstavljen kao automobil savršen za bijeg o svakodnevice. Kao savršen partner koji Vam pomaže da se odmaknete od užurbanog života kako bi postigli taj toliko željeni balans između karijere i privatnog života", dodaje Andersson.

Video za kampanju sniman je u okolici Vancouvera u Kanadi te slijedi četiri uspješna poslovna čovjeka koji se ponovno povezuju sa svojim najbližima i svojim nekadašnjim strastima, ostavljajući u svom Volvu V90 Cross Country grad iza sebe, kako bi uživali u surfanju, ribolovu i fotografiranju prirode.