Volkswagen proglašen najkreativnijim oglašivačem na svijetu

Volkswagen proglašen najkreativnijim oglašivačem na svijetu

Na novoj listi Gunn 100 međunarodnog kreativnog oglašavanja, Volkswagen je zauzeo prvo mjesto među 50 najboljih oglašivača na svijetu u jednoj od šest kategorija - Vrhunski oglašivači. Gunn 100 je dio je renomiranog izvještaja Gunn Report kojeg objavljuje WARC, globalno tijelo usmjereno na marketing i učinkovitost oglašavanja.

Jochen Sengpiehl, direktor marketinga marke Volkswagen je izjavio: "Iznimno smo zadovoljni što je Volkswagen proglašen najboljim oglašivačem na svijetu u 2017. Naše se kampanje temelje na velikoj strasti prema automobilima i ljudima. Volkswagen je predan kreativnom oglašavanju koje je kupcima uvjerljivo. Ovakvo priznanje pokazuje da su naše kampanje širom svijeta dosegle najvišu moguću razinu. Ovo prvo mjesto cijeloj će ekipi pružiti motivaciju da rade još bolje i da obrane ovaj naslov".

Gunn Report je osnovao Donald Gunn 1999. i smatra se globalnim indeksom kreativne izvrsnosti u oglašavanju. Od svog prvog objavljivanja, Gunn Report je postao jednim od ključnih analiza kampanji širom svijeta.

Gunn Report uključuje rang listu Gunn 100 koja okuplja stotinu najkreativnijih kampanja i pedeset najboljih marki, agencija i zemalja. Godišnja rang lista temelji se na 40 najvažnijih kreativnih natjecanja na globalnoj, regionalnoj i lokalnoj razini, a na čelu te liste za 2017. godinu upravo je marka Volkswagen.

---

Inače, pobjednik izvještaja Gunn 100 u ukupnoj konkurenciji je kampanja australskog Ureda za prometne nesreće, projekt Graham

1