Stiže nova generacija vozila marki Peugeot, Citroën i Opel

Stiže nova generacija vozila marki Peugeot, Citroën i Opel

Nova linija vozila za slobodno vrijeme (LAV - Leisure Activity Vehicles) proizlazi iz jedinstvenog razvojnog programa grupacije kojemu je cilj povećanje učinkovitosti ulaganja, kao odgovor na potrebe korisnika i njihove obrasce korištenja. Za nova je vozila razvijena inovativna platforma koja će osigurati da ona postanu standardi u segmentu vozila za slobodno vrijeme kad se radi o učinkovitosti, upravljivosti, udobnosti i sigurnosti.

Novi su modeli razvijeni na temelju platforme EMP2, a koristit će najnoviju generaciju pogonskih sustava i pomoćne opreme namijenjene vozaču. Nova linija vozila ponudit će kupcima zainteresiranim za vozila za slobodno vrijeme najmodernije dostupne značajke i zadovoljavat će najviše tržišne standarde na području ergonomije, modularnosti i zapremine prtljažnika. Da bi zadovoljila sve potrebe kupaca vozila za slobodno vrijeme, ovi će automobili biti napravljeni u dvije dužine, pri čemu će svaka biti dostupna u izvedbi s pet ili sedam sjedala.

Vanjski dizajn novih modela grupacije PSA karakteriziraju linije uravnoteženih i dinamičnih proporcija zahvaljujući visokom i kratkom poklopcu motora. Takav izgled nudi modernost, kompaktnost, robusnost i sigurnost, a istovremeno spaja stilske kvalitete specifične za pojedinu robnu marku. Svako se vozilo ističe i svojim dizajnom interijera koji se uklapa u filozofije pojedinih marki.

Novi će se modeli proizvodit će se u tvornicama u Vigu (Španjolska) i Mangualdeu (Portugal). Da bi se zadovoljili prodajni planovi za nove linije, sljedećih mjeseci u Vigu će biti oformljen četvrti proizvodni tim, a u Mangualdeu treći. Dvije tvornice iz Iberijskog industrijskog odjela koje zadovoljavaju najviše standarde Grupe PSA na području performansi, uvele su temeljite promjene kako bi mogle proizvoditi nove modele.

Povodom ovog predstavljanja, Olivier Bourges, izvršni potpredsjednik za programe i strategiju, je rekao je: "Ovom novom konkurentnom ponudom kupcima pružamo novu generaciju vozila za slobodno vrijeme koji će se izdvajati svojim stilom i značajkama. To je i praktična ilustracija našeg plana Push to Pass: na jedinstvenoj platformi predstavljamo različite modele koji savršeno utjelovljuju DNK svake od naših marki".

Za nekoliko mjeseci bit će predstavljene i gospodarske izvedbe novih modela grupacije PSA.

1