Sljedeći Range Rover s novom i lakšom platformom

Sljedeći Range Rover s novom i lakšom platformom

Trenutna generacija modela Range Rover u top izvedbi SVAutobiography s komresorskim V8 motorom teži popriličnih 2.606 kg i to je prije nego što se kupci počnu igrati s konfiguratorom te počnu izabirati raznu dodatnu opremu. Također, tih 2.606 kg je otprilike 160 kg više od bentleyeva Bentayge s velikim W12 motorom.

Da skratimo Range Rover je poprilično težak, no to bi se sve trebalo izmijeniti s novom generacijom ovog luksuznog SUV-a koja bi se trebala temeljiti na u potpunosti novoj platformi pod nazivom Modular Longitudinal Architecture koja će biti osnova za mnoge Jaguar Land Roverove modele u narednom desetljeću veličine između jaguarovog XE-a s jedne strane te Range Rovera s druge.

Za sada nije poznato za koliko će točno platforma MLA biti lakša, no insajderski izvještaji govore o "značajnom smanjenju mase" u odnosu na D7 koja čini osnovu trenutnog Range Rovera. Nadalje, isti izvori upućuju na zadržavanje otprilike istih dimenzija te na male promjene dizajna, kako izvana tako i iznutra.

Najveći iskorak se očekuje kod infotainmenta i opreme koja će dakako pratiti posljednja dostignuća auto industrije. Također, kupci mogu očekivati daljnju elektrifikaciju pogonskih sklopova, a moguća je i u potpunosti električna verzija, iako bi njoj trebao prethoditi u potpunosti novi električni model.

Standardnu ponudu će pokretati novi redni 6-cilindrični benzinski i dizelski motori koji su dio motorne obitelji Ingenium. Neki od ovih motora će biti opremljeni i tzv. blagim hibridima. Sve u svemu Range Rover će i dalje zadržati svoje off-road sposobnosti, a dolazak ovog noviteta na tržište se očekuje tijekom 2021.

1