Renault Clio R.S.18 – F1 izdanje

Renault Clio R.S.18 – F1 izdanje

Renault, odnosno Renault Sport je predstavio novu ograničenu seriju modela Clio koja je dobila naziv prema bolidu F1 momčadi ovog francuskog proizvođača. Clio R.S.18 u crno-žutoj kombinaciji boja renaultovih F1 bolida i agresivnog dizajna je namijenjen zaljubljenicima u automobilističke utrke i zagriženim kolekcionarima.

Clio R.S.18 se temelji na verziji Clio R.S. 220 EDC Trophy, najsnažnijoj izvedbi Clia R.S, i predstavlja utjelovljenje ambicija momčadi Renault Sport Formula One Team te je nadahnut prestižnom serijom automobilističkih utrka u kojoj Renault sudjeluje već 40 godina. Također, novi model slijedi stope brojnih ograničenih serija Clia R.S. koje su tijekom godina odavale počast Renaultovim uspjesima u Formuli 1.

Njegove sportske odlike istaknute su brojnim dizajnerskim elementima preuzetim izravno iz svijeta Formule 1, a Quentin Audiffren iz Renault Sporta kaže i kako je ovaj automobil zoran prikaz uske povezanosti između renaultovog sudjelovanja u automobilističkim utrkama i njegovih serijskih automobila.

Konkretnije Clio R.S.18 kao novost donosi sive naljepnice i novi R.S. logotip u obliku dvostrukog dijamanta koji su izravne reference na momčad Renault Sport Formula One Team i bolid s kojim će se utrkivati u sezoni 2018. Sirius žuta boja Renault Sporta krasi prednji spojler, bočne ukrasne letvice i središnje vijke naplataka te stvara snažan kontrast crnoj boji karoserije. Jedinstveno za ovu inačicu su potpuno crne oznake na stražnjem kraju, renaultov dijamant i logotip R.S. na braniku, a tu je i crni difuzor.
Premium osjećaj unutrašnjosti ove ograničene serije vidljiv je već na prvi pogled. Prag vrata s oznakom R.S. je numeriran, upravljač je presvučen kombinacijom kože i Alcantare, a okviri ventilacijskih otvora od ugljikovih vlakana dodatno doprinose sportskom dojmu unutrašnjosti. Tepisi s oznakama Renault Sport dolaze serijski.

Renault Clio R.S.18, podrazumijeva se, naslijedio je sve odlike Renaulta Clio R.S. 220 EDC Trophy zahvaljujući motoru snage 220 KS i okretnog momenta od 280 Nm. Šasija Trophy pritom je dodatno snižena i ukrućena, prednji amortizeri opremljeni su hidrauličkim graničnicima kompresije, a upravljač je još oštriji i izravniji. Renault CLIO R.S.18 serijski je opremljen i ispušnim sustavom Akrapovič, što je rezultiralo snažnim zvukom motora i žustrim odzivom na gas.

Nova posebna serija u Europi će postati dostupna u prvoj polovici 2018, kada dolazi i u Hrvatsku.

1