Renault predstavio 300 KS snažni Mégane RS Trophy

Renault predstavio 300 KS snažni Mégane RS Trophy

Kako je i obećano tijekom prošle godine prilikom predstavljanja RS izvedbe ove generacije modela Mégane Renault je upravo službeno predstavio još snažniju izvedbu Trophy koju uz povećanje snage pogonskog stroja karakterizira i cijeli niz drugih unaprjeđenja koji će ovaj novitet učiniti naj-hardcore Méganeom do sada

Dakle, snaga njegovog 1,8-litrenog turbo benzinskog 4-cilindričnog motora je povećana na 221kW, odnosno 300 KS (+20 KS), dok mu najveći okretni moment sada iznosi 400 Nm (+10 Nm) kada je uparen s ručnim mjenjačem, no ako kupac odabere opcijski automatski mjenjač s dvije spojke tada najveći okretni moment raste na 420 Nm. Ove dorade uglavnom su posljedica unaprjeđenja turbopunjača i ispušnog sustava.

Nadalje, ovaj će se model prodavati standardno opremljen s Cup podvozjem, tvrđim ovjesom i torsenovim diferencijalom s blokadom proklizavanja. Također, standardnu će opremu činiti 19-colni lakometalni naplatci s bridgestoneovim Potenza S001 gumama, a od sljedeće godine ponuda će biti proširena s opcijskim 19-colnim kotačima koji će biti 2 kg lakši od prvotnih te će uz njih dolaziti posebno za ovaj model razvijene gume Bridgestone Potenza S007.

Kada smo već na temi kotača recimo i da se iza njih nalaze novi kočnički sustav s novorazvijenim diskovima lakšima za 1,8 kg upareni s brembovim kočničkim kliještima. S obzirom da je riječ o Cup podvozju amortizeri su 25% tvrđi, a opruge 30% kruće u odnosu na RS verziju s podvozjem Sport. Stabilizatorima je povećana krutost za 10%. Dakako, Mégane RS Trophy je opremljen sustavom upravljanja na sva četiri kotača koji povećava stabilnost pri višim brzinama, odnosno okretnost vozila pri nižim brzinama i manevriranju u skučenim prometnim situacijama.

Što se tiče performansi za sada su objavljeni samo podaci o modelu opremljenom s ručnim 6-stupanjskim mjenjačem za kojeg saznajemo da će težiti 1.419 kg te da će do 100 km/h ubrzavati za 5,7 s (-0,1 s), dok će mu najveća brzina iznosit260 km/h (+5 km/h). Verzija s automatskim EDC mjenjačem će biti još bolja.

Od ostalih pojedinosti izdvaja se dostupnost posebne Liquid žute boje, posebnog aero paketa, Recaro sportskih sjedala obloženih Alcantarom u kojima se sjedi 20 mm niže i sl. Prodaja ovog automobila će započeti kasnije tijekom godine, a Renault navodno s njim planira napasti rekord Nürburgringa za najbrži automobil s pogonom na prednje kotače koji je prošle godine postavljen s Hondom Civic Type R, a koji iznosi 7 minuta i 43,8 sekundi.

1