Produkcijski Porsche Mission E sa 680 električnih konja

Produkcijski Porsche Mission E sa 680 električnih konja

Već znamo kako će Porsche krajem ovog desetljeća na tržište lansirati produkcijku izvedbu modela Mission E, odnosno električno pokretanu limuzinu koja će se moći pohvaliti vrhunskim sportskim performansama, a sada su stigle posljednje informacije o ovom automobilu nakon što je Porsche skupini novinara omogućio vožnju u razvojnom prototipu.

Produkcijski Mission E je nešto manji od Panamere, no njegova unutrašnjost će ponuditi gotovo jednaku ponudu prostora pa će i putnicima na stražnjim sjedalima biti omogućena visoka razina komfora. Općenito, Mission E će biti bogato opremljen posljednjim infotainment i sigurnosnim sustavima, a dakako očekuje se upotreba kvalitetnih materijala i visoka razina izrade.

Ono što je važnije je njegov pogonski sklop. Naime, saznajemo kako će Mission E biti dostupan s tri izvedbe električnog pogonskog sklopa i sve tri će biti opremljene pogonom na sva četiri kotača. Konkretnije, ulazna verzija će razvijati snagu od 300 kW, odnosno od 408 KS, a slijedit će ju izvedba snage od 400 kW, odnosno 544 KS. Vrh ponude će pak činiti verzija snage od 500 kW, odnosno 680 KS. Dodajmo i kako bi se kasnije u ponudi mogla naći i nova ulazna verzija s pogonom samo na stražnje kotače.

Pogonski sklop će činiti dva električna motora, jedan zadužen za prednju, a drugi za stražnju osovinu. Navodno će sve tri izvedbe imati isti prednji motor, odnosno motor iste snage, dok će se stražnji mijenjati ovisno o izvedbi. Uz spomenutu snagu produkcijski će Mission E svojim kupcima ponuditi i popriličan okretni moment koji bi u najsnažnijoj verziji trebao narasti i na više od 900 Nm.

Sve će to biti dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za oko 3 sekunde u top izvedbi, a najveća će brzina vjerojatno biti ograničena na 250 km/h. Također, vozači mogu očekivati odlična međuubrzanja i zavidne vozne sposobnosti. Porscheovi tručnjaci za ovaj automobil navodno razvijaju 2-stupanjski mjenjač te elektronički nadzirani diferencijal s blokadom proklizavanja.

O autonomiji za sada nema puno informacija, no u Porscheu navodno ciljaju na iznad 400 km stvarne autonomije te na mogućnost punjenja baterije do 80% kapaciteta za svega 20-ak minuta.

1