Predstavljen novi Aston Martin Vantage

Predstavljen novi Aston Martin Vantage

Osmisliti i razviti nasljednika prethodnom Vantageu je, pretpostavili bi, težak zadatak s obzirom da je prethodnik bio bez iznimke hvaljen zbog svog prekrasnog dizajna, no čini se kako su u Aston Martinu s lakoćom pronašli način kako od lijepog napraviti još ljepše. Novi Vantage je jednostavno prekrasan, a svaki njegov dio od šasije, ovjesa, pogona, on-board tehnologije i slično je novo u odnosu na raniji model.

Konkretnije, novi Vantage pokreće AMG-ov 4,0-litreni bi-turbo V8 snage 510 KS te najvećeg okretnog momenta od 685 Nm. Ovaj pogonski stroj je uparen sa ZF-ovim automatskim mjenjačem kojem bi se kasnije u ponudi trebao pridružiti i ručni prijenos. U Astonu ističu kako je motor smješten tako da osigurava najniže moguće težište te raspodjelu mase na osovine u omjeru 50 naprema 50. Inače, novi Vantage teži 1530 kg, a do 100 km/h će ubrzati za 3,6 sekundi, dok mu najveća brzina iznosi 313 km/h.

Aluminijska konstrukcija je dijelom preuzeta od modela DB11, no navodno je za Vantage čak oko 70% dijelova u potpunosti novo ili izmijenjeno. Upravljački sustav i ovjes su izrađeni tako da vozaču najbolji mogući osjećaj vozila i ceste s osnovnim ciljem zabave i sigurnosti. Novi Vantage je prvi astonov model u koji će biti ugrađen stražnji elektronički upravljani diferencijal (E-Diff) uparen sa sustavom nadzora nad stabilnošću vozila što osjetno povećava upravljivost u odnosu na prethodno rješenje s konvencionalnim diferencijalom s blokadom proklizavanja.

U Aston Martinu se posebno ponose činjenicom da su uspjeli stvoriti automobil koji se može pohvaliti najmodernijim aerodinamičkim rješenjima, a da je u isto vrijeme očuvan dojmljiv dizajn. S predstavljanjem je otvorena knjiga narudžbi, a informacije radi recimo kako cijena novog Vantagea u Njemačkoj kreće od 154.000 Eura.

1