Porsche predstavio 911 GT2 RS

Porsche predstavio 911 GT2 RS

Nakon pomalo neobične pretpremijere Porsche je napokon i službeno predstavio do sada najsnažniju izvedbu modela 911. Riječ je o modelu 911 GT2 RS koji je široj javnosti upravo predstavljen na goodwoodskom Festivalu brzine u Velikoj Britaniji koji je danas otvorio svoja vrata.

Srce ovog vrhunskog sportskog vozila čini bi-turbo 3,8-litreni boxer pogonski stroj snage 515 kW, odnosno 700 KS (+80 KS u odnosu na prethodnika) te najvećeg okretnog momenta od 750 Nm (+50 Nm). S punim spremnikom goriva novi 911 GT2 RS teži 1.470 kg i do 100 km/h će ubrzati za svega 2,8 sekundi, dok će mu najveća brzina iznositi 340 km/h.

Recimo i da je spomenuti motor uparen s novo razvijenim 7-stuanjskim PDK mjenjačem s dvije spojke i pogonom na stražnje kotače. Tu je i novi titanski ispušni sustav, a općenito motor, turbopunjači i slični elementi su prošli kroz razne izmjene u odnosu na izvedbu u modelu 911 Turbo S iz kojeg u osnovi potječe.

Kvalitetnije vozne sposobnosti su dijelom zasluga sportskog podvozja, sustava upravljanja na stražnje kotače, posebno kalibriranog sustava PSM (Porsche Stability Management), novog aero paketa koim dominira stražnje krilo i sl, a svakako vrijedi istaknuti i gume dimenzija 265/35 R20 sprijeda i 325/30 R21 otraga, kao i činjenicu da je ovaj model standardno opremljen keramičkim kočničkim sustavom (PCCB).

Mnogi elementi vanjštine i interijera su izrađeni od plastike ojačane ugljičnim vlaknima, no pojedini dijelovi su od ugljičnih vlakana, magnezija i sl. Za dodatnu uštedu na masi kupci mogu izabrati opcijski Weissach paket koji će smanjiti ukupnu težinu vozila za 30 kg i to na vrlo jednsotavan način. Točnije, u Weissach paketu još je veći broj dijelova automobila izrađen od ugljičnih vlakana, magnezija i titana.

U unutrašnjosti 911 GT2 RS dominiraju serijski crvena Alcantara, crna koža te dijelovi interijera izrađeni od ugljičnih vlakana. Nadalje tu su GT2 RS sportski upravljač s ručicama za mijenjanje stupnjeva prijenosa, vrhunska sportska sjedala, sustav Porsche Communication Management (PCM) koji je središnja upravljačka jedinica za audio sustav, navigaciju i komunikaciju, a serijsku opremu čine i Connect Plus-Modul te Porsche Track Precision App koja omogućuje detaljan pregled podataka o vožnji na pametnom telefonu, njihovu pohranu i analizu. Opcijski Chrono paket proširuje PCM funkcije.

Početna cijena za model 911 GT2 RS u Njemačkoj iznosi 285.220 Eura.

  • vepar

    potpuno nepotreban model u ponudi.teško vozljiv na običnim cestama,posebno na kiši.a na stazi potencijal može iskoristit samo profesionalni vozač s velikom iskustvom. turbo motor sa pogonom na samo stražnje kotače u neiskusnim rukama može dovest do tragedije...

    GT3 i posebno GT3 RS su puuno bolji i jeftiniji izbor.