Opel Insignia GSi - novi vrh ponude

Opel Insignia GSi - novi vrh ponude

Opel je predstavio novu izvedbu nove Insignije, a riječ je o sportski nastrojenoj verziji GSi koji bi prvi službeni nastup trebao imati na ovogodišnjem frankfurtskom auto salonu.

Srce i duša ovog modela je 2,0-litreni 4-cilindrični turbobenzinski motor snage 264 KS i najvećeg okretnog momenta od 400 Nm. Pogonski je stroj uparen sa novim 8-stupanjskim automatskim mjenjačem s ručicama za izmjenu stupnjeva prijenosa na upravljaču te naprednim sustavom pogona na sva četiri kotača koji dolazi sa sustavom raspodjele okretnog momenta na stražnjoj osovini. Vozaču na raspolaganju stoji i izbor između četiri načina rada Standard,Tour, Sport i Competition putem kojih automobil prilagođava podešenja ovjesa, upravljača, mjenjača i odziva gasa.

Da u Opelu vjeruju da su napravili izvrstan posao s razvojem ovog automobila govori podatak kako je novi GSi, iako osjetno slabiji od ranije Insignije OPC, sposoban ostvarivati brže krugove na Nürburgringu. Razlog tome su niža masa vozila, posebno na prednjoj osovini, nisko težište, odlična upravljivost, odlična isporuka snage i momenta pri širokom rasponu okretaja i odličan grip s kojim raspolaže novi GSi, a svaka od ovih stavki će dakako biti korisna i u svakodnevnom prometu.

Konkretnije, Insignia GSi je čak 160 kg lakša od ranijeg OPC-a zahvaljujući novoj šasiji, potom ima posebno prilagođen sportski i prilagodljivi ovjes u odnosu na standardne izvedbe, kao i veće Brembo kočnice, dorađeni aero paket, 20-colne alu naplatke s michelinovim Pilot Sport 4 gumama. U unutrašnjosti najveću novost čine nova sportska sjedala, sportski upravljač, aluminijske pedale i crna obloga krova.

U Opelu još nisu objavili podatke o performansama, no priznali su da već rade i na dizelskoj verziji koja bi trebala biti predstavljena tijekom sljedeće godine.